Хо!


Така изглеждам в момента, защото светът ми е крив от преумора и недоспиване покрай изпита. Стискайте палци, макар че и Господ не може да ми помогне XD Толкова съм се надъхала, а толкова нищо не разбирам от проклетите канджита от 1-во ниво. Не ми е било писано да уча ентусиазирано явно. Да върви по дяволите света -  аз просто съм твърде добра, за да може някой да ми казва как да уча и как не :P Кой друг може да изкара 90% на тест без да е погледнал дори материала, А! Испания казва - НЕ! НА прилежните студенти! НЕ на педантичните хора! - с вас светът се превръща в едно ужасно скучно място!

п.с. Скъпи Леприкон, обръщам се към теб с искрената молба, ако решиш отново да си търсиш ново гърне за парите, то да бъде не в пералнята, а в портмонето ми! Много ми е трудно да вадя монетите от барабана при всяко пране XD Благодарности, аз.

Няма коментари:

Публикуване на коментар