Първи срещи с корейска култура?

  Не точно, разбира се, покрай четенето на манга и с много корейски произведения съм се запознала, някои от които са просто невероятно добри. Интерес към самата култура не съм проявявала, освен слуховете за прочутото кимчи и силното ми желание да изпробвам кухнята, по други причини Корея не съм споменавала.
   Кухня и манхва само? Впрочем на български няма статия за махвата, ако не ме смързи може да си направя труда да я направя; бих използвала руското произношение, понеже нямам идея как се чете на корейски, а японската статия е доста противоречива - манфаа/мануаа ....Манхва звучи нещо средно, но изказвам силно предположение, че това "х" там го няма така или иначе... Ох, отнесох се.... (проверих даже какво става със статията за мангата, но като оставим неработещите линкове в нея, поне я имаше - УРРААА!)
   Да се върнем на Корея! И на кимчито в частност...ферментирало зеле...хъммм..не звучи ЧАК толкова зле....Ох, кого залъгвам, звучи ужасно о.О аз мразя кисело зеле, какво остана за ферментирало...Може би, ако ида някой ден до Корея, кимчи точно няма да опитам, но с радост ще хапна всичко останало, обилно подправено, както трябва да е ;)
   Срещи с корейския музикален и сериален бизнес имам от съвсем скоро. Имайки предвид колко не харесвам...мм...почти ненавиждам японски поп, със същата сила ще го кажа и за корейския...Да....ама не съвсем. Ох, кой да знае, ето че ми хареса една група. И за това нека поздравя всички нейни фенове с това парче, пък като ида в Япония, така или иначе ще прослушам поп XD Кой ще ме търпи с тоя метъл, нали трябва да имам обща тема с япончиците...хехеее..... Ето ги 2NE1 и I am the best, втората корейска песен, която аз прослушах наистина XD. (Първата беше I hate you, попаднала ми случайно в youtube, докато гледах kevjumba, доста интересна комбинация за предложения - as expected of youtube)
 
И последно...НА! КИМЧИИИИИИИ! Честно, изглежда адски вкусно о.О *лиги* *лиги*! Само да не беше зеле -__-'''

Няма коментари:

Публикуване на коментар