Три сини кита покоряват Враца!

   Пак съм аз! О, неее~! Сега ще разкажа една история, която много прилича на историята за трите прасенца, но е история за приключенията на трите сини кита a.k.a The Baka-Bijin Trio във Враца.
    Началото бе горещо. Много горещо, направо като в сауна, особено след като климатикът на колата се беше счупил. Той все още си е счупен, но ако е вярно, че след 6 месеца ще имам нова кола с автоматични скорости, то за 2 седмици още в България няма да умра от липсата му. Та трите кита се свариха.
малкото ми кристалче @.@
   И после на единия кит му беше рожден ден. И той се зарадва на подаръците си! Поне за първи път не му дремеше на този син кит дали има рожден ден, гости или каквото и да било - just havin' a good time :) Понякога е хубаво да си син кит. Хубаво е да не се притесняваш за гостите си, да не чакаш рождения си ден, да не ти пука какво ще облечеш, дори не си бях купила нищо ново за него. Въобще, не мене - един син кит, не ми дремеше на никаквата работа, че съм се родила. И се чувствам прекрасно от този факт. Нищо предварително - всичко за момента. Best B-day EVER :D.
   Както виждате малкото ми кристалче расте усилено о.О А довчера беше само една малка таблетчица -____-''. Толкова е сладко!! Очаквам го да е вече пораснало преди да замина, прощалният ми подарък, не бях виждала такова нещо, но е гениално. А и по-добре се справям с нежив подарък, от колкото с онази нещастна четирилистна детелина, която дори не успя да поникне Т.Т'''' (и малко даже не прокара ;/ ). Ще го нарека baby crystal, защото звучи като baby monster, а това ми напомня на Търново! После ще го прекръстя на monster crystal, защото звучи по-яко!
Габровски часовник!
   Откаченият ми габровски часовник, който тиктака на обратно също много ми пасва. Не съм обратна, по-скоро съм НАобратна :D. Подходящо за мен, нали винаги казвам, че мразя mainstream неща - на ми сега! Относно другите подаръци дори няма да коментирам! Нова рокля, САМОЛЕТЕН БИЛЕТ и кожено палто за 200 лв о.О Егати пазаруването, ограбила съм Швейцарската банка!!!! И ми харесва, да си призная ;} Това сигурно ще е последният път, в който ще се почувствам богата преди да замина. Много е важно да се почувствам богата, просто защото хич даже не съм ограбила банката Т.Т''' Много тъжно!!! Ще си взема поука за следващия път.
Къде е Скакля?
   И така бака триото покори Враца и Балкан. Преминахме през тежки премеждия в Леденика. За щастие, никоя от нас не заседна в Чистилището, нищо че се опитахме всяка по веднъж. Пожелахме си по нещо добро в езерото на желанията, къде кебапчета, къде пари, коли и още кебапчета и с това, общо взето, завърши разходката ни из пещерата. Беше поучително и студено, второто в по-голяма степен.
   След това последваха славни изживявания като опустошаването на куп салфетки в ресторанта и вбесяването на сервитьорката в Кадифето, просто защото цените в менюто нямаха нищо общо с тези от сметката, дните на веселие дойдоха към своя край. Важното беше да обходим от единия край на Хижата до Згори Град пеша в 2 следобед, да стопим някоя и друга мазнина и след това да ги наваксаме двойно....НЕ ТРОЙНО и дори ЧЕТВОРНО с по една пържола, кълка, домати, покита, пудинг и по една мелба за края на вечерта :D Трите сини кита се наядоха. Най-после!
Гана Амфора! За ценители!
   После установихме, че ако съм гръцка богиня, то ще съм такава на лудостта. Бих се казвала Гера, по прякор Църната Мамба. Мисля, че много ми отива, добро е, нищо че съм бледа като стъкло и дори от цял ден висене на плаж смених само един нюанс. Много ще си пасна с японките. Голяма амфора съм на снимката, няма що! Ако не друго, минавам за Самара, която снимка няма да излезе на бял свят, просто защото не искам някой да сънува после кошмари.
   Пък иначе добре мина. Като за 22-ри рожден ден, даже мина перфектно, явно трите сме родени за простотия. Ще ми липсват тези дни, ще ми липсва и нашата си лигня. Но какво пък, нали си имам неща за спомен, другото е само в главата ми.
   Сбогом рожден ден, здравей ново начало. От утре пак почвам учене и тренировки, дано поне едното даде резултат :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар