Стана юли, месец изгря, вятър вее, моя милост оцеля!

О, Боже, аз се завърнах! Ужас неземен!
   Да бъдем сериозни, минаха колко - 3 месеца? От както се върнах, от както престанах да пиша? Докато всичко се нареди! Сложно е когато човек заминава, а после се завръща там от където е започнал. Някак си... Остава ти едно чувство на недоволство, че се връщаш назад. Все не пасваш, все нещо не ти е наред, все се чувстваш странно и не на място. Да, така е - три месеца минаха, а аз дълбоко в себе си все още се чувствам ужасно неудобно у дома, без работа, без пари.
   А колко е скучно...Само аз си знам.
   Е, да минем в рубрика "какво ново". Освен, че се опитвам да завърша...някак...Поне някак. Скромните ми усилия да взема два семестъра за един месец + три специализации се увенчаха с грандиозен провал, след който няма да взема полувисше по туризъм и ще се наложи да се явявам на държавни изпити през септември. У бележкарското ми аз се насажда гадното чувство на "издъни се". Получих две отсрочки, но не успях да накарам преподавателите да ми нанесат оценките в приличен срок, който да ми позволи да се явя на държавен изпит в редовно време.
   О, иначе факта, че бях готова с всичко за даденото ми време впечатли инспекторката ми тотално. А хората казваха, че няма как да се справя и ще повтарям годината - ддааа~ беее~ ;) Не сте познали! И след нервната ми криза по повод липсващите ми оценки, седнах и мирясах, че просто няма какво повече да направя, нищо че псувах целия свят поне три дена. А нима е честно аз да уча от сутрин до вечер, да си сцепя задника, а половин България да си клати задника? :D Така е, хората не са съвършени, аз още по-малко и това е главният ми проблем - криворазбраното ми понятие за кое е "честно" и кое не е. Че защо да не си клатят краката като могат, не на тях няма да дадат подпис ако ги няма три пъти от лекция. Студентски живот?! Къде бе?! X_X''' Аз такова животно не познавам!
   Но семестриално завърших. Уж... ;} И сега вече ще имам доволно много време да пиша и описвам тежкия си и ужасен живот в този блог. (Опазил Господ :D )
   А, не е като само да уча... Имах цяла седмица, в която нищо не правих :D Ето - да ви докажа, че и аз мога да се забавлявам - Севастократица Гана се е развихрила на снимката. (Царевец, Велико Търново). ^–^
  За манга и аниме ще ме питате? Пфф....ще видим ;) Цяло лято имам да се завръщам към ревютата и Япония. Ах...Япония...как ми липсваш! :/ Но нищо....имаме много да си разказваме, скъпи мой блог.
   И аз казах: Нека лятото започне....че имам да уча :O

Няма коментари:

Публикуване на коментар