Крайна необходимост от влизане в хладилник

   Имам чувството, че както е тръгнало, може и да се изпържа/изпека/сваря в собствен сос преди края на лятото. Не знам как "захлаждане от 5 градуса" звучи успокоително. Колко мило от страна на синоптика да звучи убедително щастливо - захлаждане, видиш ли, ще падне от 44 на 39градуса. О, невероятно. Винаги съм смятала климатиците за вредни.... До момента, в който 44градуса не ми се стовариха на главата -____-. Аз ли остарявам или времето полудява.
   Залагам на второто, отивам да сложа кубчета лед в аквариумите с риби, преди да е станала рибешка супа...
   За останалото - утре ще му мисля...винаги е добре да мислиш утре. А колкото до великата ми "ваканция". О, тя е повече от невероятна....
    Мисля, че ми трябва ново хоби. Новите хобита винаги решават проблема с безразличното отношение към света и всичко останало. Та нали човек, все в някакъв момент, трябва да принадлежи към нещо. И аз, понеже далеч не искам да принадлежа към аниме обществото ни, отивам да принадлежа на леглото си. То ме разбира най-добре. ;)





 <-------- I bet we all imagined summer like this....





And it turned out like this ------>
И да, аз правя почти същото :}

Няма коментари:

Публикуване на коментар