Ookami Shoujo to Kuro Ouji review

След като не бях чела нищо в рамките на 2-3 месеца, сега се завърнах пак към тази си страст. Или поне мъничко...
   Естествено, първата ми работа беше да отбележа, че в рамките на 3 месеца не е излязло нищо ново и това почти ме отказа да чета, докато не събера поне по 1 том на всяка манга, но сама знам, че ще е невъзможно. Затова започнах ново..шоджо... (О, Господи, не ПАК) Поредното с №300... И си казах: "Ами хайде да му спретнем едно ревю." Нищо, че май никак не ме бива за това... :D (Тъпо но упорито продължавам)

   Ookami Shoujo to Kuro Ouji 
(オオカミ少女と黒王子)
Ayuko Hatta 
(ongoing)

Историята започва с една лъжа - главната ни героиня - Ерика, решава, че "гимназиалният й перфектен живот" не може да съществува, ако не се движи в компанията на "готините" и си няма гадже. Работата е там, че тя въобще не се интересува от момчета, но за да се впише в компанията лъже, че си има приятел. Докато не се стига до великият момент с "Покажи ни го". Ами сега? 
   Ето как Ерика среща Сата - саркастичен, садистичен, ироничен и въобще ужасяващо гаден и всичко това скрито под маската на "перфектният принц" (ето от къде идва "черен принц" от заглавието).
   Оттук нататък историята е ясна - типично шоджо. И понеже аз наистина прекалявам с шоджотата и на мен трудно ми се обяснява "колко е яко" някое, нека да видим, защо да четем точно това:
   - Историята не блести с оригиналност - 4-5/10
   - Героите също не са особено оригинални, но поне главният герой е нетипично гаден, за разлика от главната героиня, която на моменти се чудиш от къде е паднала - 6/10
   - Графиката е нещо, за което може би си заслужава да се хвърли едно око на мангата. Чела съм и други неща от същата авторка и определено мога да кажа, че това е доста добра шоджо графика - 7/10
   - Като цяло мангата не е кой знае какво и най-доброто, което мога да кажа за нея (поне до момента) е - "Mehh, it's ok" - 5/10  

Shinohara Erika




Sata Kyouya
  Да я четем или не? 
Ако обичате шоджо - да!
Ако търсите нещо ново, което да ви зариби - не!

Няма коментари:

Публикуване на коментар