Записките на Злия Лорд XIV - Възход и падения


   Разбира се, отнесох си последствията както си му бе реда – публично унижаване, наказания, карцер за няколко дни и най-лошото от всички – понижаване в ранга ми! Как можаха! Малко ли злини в тяхно име съм сторил, че да ме понижават! Бях възмутен, но поне в карцера имах достатъчно време, че да обмисля добре пъкленото си отмъщение. Старците наистина нямаха чувство за хумор.
   Седях четири дена в пълен мрак, без храна и вода, в пълно уединение – мисля, че ми дадоха достатъчно време да си почина след последните събития. Виждате ли, расата ни реално може да преживее без хранителни вещества почти половин година, като единственото нещо, което се случваше с нас бе да поотслабнем. А мнозина от нас виждаха и в тъмното, включае моя милост, в по-добрите си моменти. Работата беше, че, за да върша злини ми трябваше сила, енергия, съответно храна. Знаете ли колко много нерви хаби един набег над колония? А поробване на планета? Равнява се на почти четири порции печени земни глигана!! (С няколко допълнителни блюда, за всеки случай, за гарнитура) Злото е трудо- и енергоемко! Освен това, седенето в проклетата килия ме оставаше напълно дезинформиран, а това е направо ужасно. Без информация как щях да замислям новите си планове? Освен това смътно, някъде дълбоко в себе си, се притеснявах какво може да са сторили на жената. Сещах се за няколко много интересни и оригинални мъчения (моя изработка, разбира се), които със сигурност биха искали да изпробват върху нея. Надявах се да не се я потрошили, човешките роби са си истински уникати в днешно време.
   В края не четвъртия ден вече бях в чудесна форма. Така е – тъмнината, мракът и натрупаната негативна енергия в карцера ме зареждаха позитивно и бях настроен за нови Зли подзиви. Може би този път щях да ида и да завладея териториите около Нокта IV, близо до полетата на Кета. Ноктийската империя вече не бе в разцвета си. Обмислях вече как щеше да протече нападението – първо щяхме да разкъсаме обвързващия кръг между луните на планетата – Хигри и Руне, които издигаха гадно защитно поле, а после… О, твърде се размечтавах, бе ред да пристъпя към действия. Имах намерение да избия всичко живо на планетата, ноктийците и без това ме дразнеха до краен предел. Толкова добродетелни, мили, състрадателни… Абе, на кратко, да ти се отще да живееш само като ги слушаш колко са праведни. Или в моя случай, да ти се доще да им пратиш два три взвода от ония гадове – пукти, дето и аз трудно ги усмирявах.
Единственото, което ме изтръгна от мечтите ми за масови кланета бе Ники. Някой отвори вратата и светлина нахално нахлу в уединеното ми мрачно пространство.
  - О, по дяво… - изсъсках гневно
  - Ау, извинявай – лицето на Ники буквално се материализира пред мигащите ми очи. Не можех да свикна с проклетата светлина, било то само от лампа. – Трябваше да се сетя, че свеж въздух няма да ти понесе, нали си създание на мрака.
  - Свеж въздух? О, това ли било. Чудех се какво причинява моментното ми отвращение. А може би е вида на гротескната ти физиономия! – пристъпих бавно извън карцера, гледах да не се олюлявам, но дори и това гледах да правя като гневно олюляване – ефекта беше все едно се тресеш от някаква изгаряща злоба, просто прекрасно. Смачканата ми физиономия, кръвясалите очи, всичко си беше на мястото! Приличах на смачкано пране, гном, ходещ труп и ригийски пратеник след седем алкохолни дози в едно. И това само след четири дена в килията! Трябваше да се сетя да направя подобни съоръжения и в собствените си станции – бяха чудотворни.
  - Гротес…какво? – тя очевидно не ме разбра, май бях използвал твърде сложна дума – Ууухх, изглеждаш по-ужасно от всеки друг път.
  - С подмазване няма да стигнеш далеч, колко пъти да ти го повтарям. Стига си се мотала, намери ми костюма. А вие там какво седите като истукани, да не искате да ви пратя в някоя яма. (Много мил начин да се изразя относно едни прекрасни галактически съоръжения, в които изпращахме непослушните си служители. Представляваха само дупки с изкривено пространство, в което съвсем случайно бяха наслагани и известна доза силно болезнени предмети. Не се сещам за някой, който да е имал късмета и да не се е нанизал на някой остър…предмет. Ако преди това не е бил изяден от разните неща, дето се въдят по дупките. Дори и аз не мога да ги гледам без да ми се догади.) – казах го по онзи си мой специфичен ужасяващ начин. Посрещачите ми се разтрепереха, един дори се просълзи от щастие.
  - Радваме се да ви видим пак в най-добра форма, ваша чест! – изкозирува той. Сълзата се стече по грозната му мутра
  - Аха…чудесно. Значи за преди закуска искам обесени десетима, а за след – още дванадесет. И по-бързичко, ако обичате – заповядах с най-спокойния си и злобен, класически, тон. Не бях в настроение за оригиналности, заложих на класическа жестокост. Очакваше ме прекрасен нов ден…
  Час по-късно се оказа, че са ме лишили от титлата ми…
  Щях да си имам нов началник…
  Щях да се постарая той да съжалява УЖАСНО много за това.

Няма коментари:

Публикуване на коментар