Mahou Sensei Negima! Cвърши О_O

   38 тома, 355 глави, а ние нищо не сме видели от Наги о.О Отворен край? Може би преход към нов етап? Ново начало? НЕЩО! Там трябва да има нещо о.О Проклетата манга не може да свърши ей така, от нищото. Освен ако не са заиграли двете големи причини - да са кръцанли бюджета или на Акамацу да са му свършили идеите, в което съм по-склонна да вярвам. И все пак! Какво стана с Наги! Искам да знам, искам да знам как се е забъркала цялата тая работа! Но трябва да си признаем, че последната арка си беше чиста глупост. Всъщност мога да го кажа за последните бая много арки, тъй като началният комедиен ефект в тях просто беше изчезнал, което хич не ми се нравеше, но какво да правим - случва се често историята да отиде в съвсем различна посока от началната си ^^'' Само дето в този случай.... Как така арката с Асуна накрая беше толкова кратка и несъдържателна ;/ Как така изведнъж в предпоследната глава историята заема такива обрати и то глупави според мен ;/  Как?!
   Надигам глас за продължение, защото ако така завърши, това ще е тоталният разгром и провал на една от любимите ми манги ;/ Много жалко, наистина. Надявам се за тези няколко реда да не съм изтърсила някой спойлер и също така искам да кажа на хората, които се интересуват, че от двете анимета по него - първото покрива много малко от историята и завършва с край, който няма нищо общо с мангата, а второто е пълна глупост, която съвсем няма нищо общо. Ако искате да гледате филмите, трябва да сте чели мангата, защото те са по историята, но са арки много напред в томовете и ако сте гледали анимето няма въобще да схванете какво става :) Сега само мога да очкавам последният филм да е грандиозен, аз ВСЕ ОЩЕ не съм го гледала XD признавам си....хи-хи-хи ^^
                   Из размислите на един Неги-фен :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар