Един Господ знае....

Един Господ знае....защо не уча в момента, а гледам глупости, като Kami nomi zo shiro sekai o.O'''' Някой да ме убие, аз реално се засмях на това нещо, стандартът ми е паднал до непознати за мен нива.
Пак ли ще си говорим, че е сесия...е, и аз какво да направя, че няма да се спи тази седмица, стига да оцелея, после ще е голям кеф в Япония @.@ (виждам се, о, виждам се как ще вляза в някое manga-kisa  и.....и край с реномето ми Т.т''' и там ще ме разберат какво фуджоши съм ;/ )
Не...не ми е това мисълта, а...къде ми е мисълта...да....няма я, тоест тук е....
Лошо ли е да си момиче и отаку в България?
Лошоооооо~ много лооооошшшшшоооооо~ 
Ако сега се намери някой, който да ме попита защо, просто да не си прави труда...от сега му казвам - WTF? SRSLY! こ。こ'''' Да не говорим, колко много мразя момичета като себе си :D Нямам идея как ме търпят хората, сигурно е адски трудно (me lubz ya all ;}). То и аз мога да се търпя, само ако не съм аз? А аз АЗ ли съм, или не съм Аз, ако съм АЗ? Ха! Защо не мога да ги търпя ли? А вие как ще се почувствате ако няма НОРМАЛНО момиче, което да гледа аниме!!! Не!! НЕ и пак НЕ!!!! Не искам да чувам за лигави драми, не ми пука за това, какво е направил еди-си-кой в 500000 епизод и определено не е редно мъже да се натискат о.О НЕ Е!!! Осъзнайте се!!!! А да, искам да изразя и тоталното си безразличие към последния тип - онези, които те гледат надменно, защото четеше "леки" неща Т.т you got to be F*** kidding me. Имах един такъв случай, ще пропусна да го описвам, може някой да се засегне....На такива имам само едно да кажа - Като ми стигнеш бройката анимета, тогава ще си говорим ^.^~
Oh....they're all pain in the a**
И все пак, аз искам да кажа на целя свят, колко ми е добре на мен и колко щастлива се чувствам, че все пак спадам към тази категория ;} 
А сега отивам да наваксвам с анимето и после пак с японския. Човек и добре да живее, идва сесия Т.т''''. 

2 коментара:

  1. Забавно читать про аниме на болгарском, языки похожи, а нифига непонятно :)

    Токо эмоциональный окрас чувствуется.

    ОтговорИзтриване
  2. :D Аз също разбирам малко руски език, макар и не всичко ;) Наистина не са толкова различни
    Радвам се, че хвърли едно око на статията ^.^~ Нищо, че представя аниме културата в България в такава лоша светлина, сигурно при вас в Русия не е така положението :}

    ОтговорИзтриване