Ongoing vs. Completed

     Сесия - времето, в което надминаваме физическите си възможности и живеем само на кафе. Което не е толкова лошо, ако не бяха ТОНОВЕТЕ неща, които, естествено, никой не е свършил през семестъра и ги е оставил за последно. Чудесно, просто чудесно. Този месец ще се умра по няколко пъти на седмица. Запасявам се с животи...и шоколади. 
     Но, нека да оставим това на страна, особено след целодневните ми мъки над twitter. Аз дори нямам twitter o.O'''''. Социалният ми живот се опитва да ми провали гейм живота >.<"""".
     Та, понеже идва сесия и на мен ТОЛКОВА много ми се дочита манга и така ми се гледа аниме, нищо, че от месеци не съм гледала нищо. Водена от такива жадни мисли, седнах да разсъждавам над това какво да си намеря за четене - ongoing или completed. 
3..2..1..FIGHT

     Който е ЗА ongoing да си вдигне ръката!!! Ами да, какви манги са това - "модерни", "класически парчета, които излизат и до ден днешен", "супер популярните разбивачи". В тази категория влизат повечето неща, които чета, колкото и жалко да е. Но тук са и най-омразните ми неща - Naruto и Bleach. Ongoing нещата са с по-любимата ми графика, доста от тях са с хубави истории, забавни са, карат те се вманиачаваш в тях. На пример - Kaicho wa maid sama, Negima, Kenichi и всички онези манги, които излизат в момента - карат те да въздишаш, че няма нова глава, нали. 
не е лесно да се чака глава

Който е ЗА за completed...е..той..браво на него. Чарът на завършените е, че не се налага да чакаш нови глави да излизат. Едно на ръка е, когато разчиташ на група да превежда главите (и тя да се бави), друго си е всичко да е готово под ръка. Някои неща специално ги чаках да завършат - Kyo, на пример, много исках да го чета докато излизаше, обаче си го чаках до последно да завърши. Някои неща не можеш да ги четеш ей така, да ги чакаш, да забравяш историята им. 
     
И сега какво? Да четеш нещо, докато излиза или да го чакаш да завърши? Е в някои случаи, може да чакаш с години, нали, през това време всички около теб вече четат тази манга. Трябва да сме в крак с времето си. Дори и да правя точно това, определено всеки път си обещавам, че няма да чета ongoing. Защото е досадно да следиш 50 манги, които излизат, всичко ти се меша, не можеш да се насладиш на историите им. Не е като да хванеш една и да четеш само нея, до последен дъх. 
     От друга страна, аз не съм виновна, че повечето манги, които ми харесват на са завършили Т.т''''. Какво става, когато изчетеш всичко добро налице? Ставаш отегчен!!!! Отивам да гледам аниме, тая дилема е твърде много за мен >>"""

Няма коментари:

Публикуване на коментар