Laziness


Такааа знам, че е време и аз да напиша нещо в блога, но както виждате или по-точно не виждате Вдъхновението ме е изоставило. За това този пост ще бъде нецеленасочен, а просто да ви напомни, че все още дишам и се разхождам под слънцето, колкото и да не ви се иска това.
Последно време не се занимавах с нищо съществено, въпреки цялата съществена работа, която ме очаква с нетърпение, а аз със същия ентусиазъм я отминавам. Но какво мога да направя след като навсякъде има по-забавни неща от това да пишеш протоколи или да учиш за все по-наближаващи изпити - да четеш манга, да гледаш анимета, които иначе не би седнал да гледаш, да четеш отдавна оставена книга, да слушаш тъпа музика или просто youtube (тук е ясно, че няма защо да навлизам в подробности).
За да не продължавам с одата за всезнайният ми мързел спирам до тук с надеждата да не пропаднете като мен в долината нa Laziness или по-точно в тази на MineCraft, но това е друга история.

Няма коментари:

Публикуване на коментар