200 манги и още нещо

Хайде да ми е честито - най-после, през лето 2011то аз завърших 200 манги! О, чудо! Даже сама не си вярвам, че съм отделила толкова време да прочета двеста, но има какво още да се желае. А и много какво да не се желае - за Бога ;/ За да прочета 200 манги от много слънчева светлина съм се лишила, а?
How I feel
   След 200 завършени манги? Чувствам се като царицата на мангата, как иначе! Да бъдем сериозни, в числото няма нищо впечатляващо, по-впечатляваща е цифрата на мангата, която НЕ СЪМ завършила (както и големината й ). Но какво научих за толкова манга - че прекалявам с шоджото, особено ако ми е самотно; че все още не мога да обясня защо харесвам толкова много ечи и че противно на собствените ми очаквания - аз чета повече шоунени от колкото каквото и да било друго (и то с огромна преднина в бройката X.x).
Проблемът е, че просто след един момент не можех вече да си намирам хубава манга - или я бях чела, или съм й гледала анимето, или й знам историята!! Не искам и аз като другите да изпадам в състоянието от скука да чета bleach и naruto o.O ОПАЗИ БОЖЕ!
    И все още не се е намерило шоджо, което да ме изненада -___- Още го чакам, ама няма да го дочакам... Преминавам на сейнените :} Там е още неразкрита територия!
Chii from Chobits
    Какво се оказа 200ната бройка! Ха, няма да повярвате, но се оказа Chobits! По принцип аз имам смесени чувства към CLAMP, но точно това го избягвах години наред, защото исках да му позабравя историята от анимето. Ето какво мога да кажа за мангата - съвсем обективно, разбира се, изключвам факта, че не съм никакъв фен на авторките й. Chobits е манга, която не прочетох с интерес, нито с особено желание - не обичам драми, не обичам и прекалено сладки неща (много панделки, дантели и онова постоянно "chii" >>"" ), нищо че е адски красиво. Проблемът беше, че цялото чувство в мангата ми беше на вялост и по-скоро ми се ревеше, от колкото да ми харесва и да си казвам :"Каква трогателна драматична и романтична история". Е, трогнах се на няколко момента - трябва да си признаем, че темата за роботите и любовта е доста противоречива и аз съм по-склонна да заема обратната страна на нещата, от колкото да защитавам любовта между главния герой и героиня >>"" . 
Link is not amused
Което ни довежда и до преломният момент в нещата - ЗАВЪРШЕКЪТ на мангата! Нямам спомен какво беше в анимето, но мисля, че беше същото. Е, както и да е - не мога да го преживея. Всъщност, какво ли съм очаквала - някаква уникална развръзка ли? Беше определено уникално тъпо като край, уби каквито и да било положителни чувства да съм имала към останалата част от творбата, а аз определено имах такива. Сериозно, какво толкова се опитват да намекнат с цялата сексуална тема (която май я бяха изрязали в анимето). Както и да е, сега пък излиза, че мразя Chobits, а не е така. Но съм склонна да кажа, че хора, които твърдят, че това е перфектна манга, трябва да идат и да се застрелят. >>"" Всеки с мнението си - моето е 5~6/10.
   И така - целта ми за 2012 (ако света не свърши, разбира се :D )  е да стигнем или 100 дни или 300 манги, но като знам, че 90% от това, което чета излиза в момента - не виждам как ще стане :D Така че... Търсенето на манга - ЗАПОЧВА!

Няма коментари:

Публикуване на коментар