Много драма, много нещо....

И ето как се изложихме! Няма как, сесия беше, тежки времена, нямаше време и така си зарязахме блога. Но! Понеже вече е лято, пак се почват тежките размисли и страсти по злободневните ни проблеми... Повече страсти, от колкото размисли де.
Какво ново под небето...
Освен, че размазахме изпитите like a boss  @.@/m\ животът си все така почти убийствено скучен. Ще пропуснем детайлите в личен план...и ще се насочим към един по-належащ проблем, който така дерзае скромната ми и нежна душа.
Ей, голяма драма, голямо нещо...
Почвам да си мисля, че аз съм побъркана, защото откровено мразя драма. О, да...мразя е хубавата дума в случая. Защо сега се захващам да го мисля това ли? А, не, скоро никой не ми е предлагам да чета или гледам драматични произведения на съвременния свят....просто след Jane Eyre дълго ще преглъщам розови сълзи и сополи по драматичната развръзка на тази прекрасна, особено интересна и поучителна книга. И всички вие, които мислите така - моля, идете се гръмнете! Отделих си цял час в goodreads, за да установя, че ВСИЧКИ до един са отбелязали максимален рейтинг, а ние с минимален сме около 3-ма. Да, моля, чувала съм приятели, които много уважавам да я хвалят тази книга, но съм чувала да я харесват и хора, чието мнение не струва и пет пари. Какво мисля аз ли - сюжетът е скучен, дори и да започва интересно, след 3-тата глава става безумно отегчително, любовна връзка между главната героиня и мъж, който през една страница й повтаря, че може да й е баща ме побъркваше (категорично не одобрявам връзка с разлика от 20 години, бога ми), описанията са прости и недовършени, действието е слабо, "дълбоките" мисли и страсти на Джейн реално са твърде плоски, всички второстепенни персонажи са слабо развити и сякаш нямат никаква роля, присъствието на някакви тайнства и мистерии е по-скоро досадно и не на място, от колкото да предизвиква интерес и след всичко това, аз откровено съжалявам всички, които искат да го четат. А и другите, които си мислят, че като го прочетат са видели някакъв свещен феминистичен образ и са прочели "велика" класика. Oh, God, please.... 
Но не е само Jane Eyre, много други книги са. Кажете ми, защо четете Twilight??!!!! ЗАЩЩОООООО!!!!! *ще се разплача* Кажете ми хора, защо си го причинявате, това не е книга, това е извращение и хабене на мастило и хартия И цял ден да пиша, пак няма да мога да изпиша всичко, което мисля за тази глупост. НЯМА! *арргггххх* Но хората не спират да ми я навират в носа, не спират да ми обясняват колко била хубава. Разбира се, говорим само за момичета, дано да не чуя момче да ми говори за драма, че вече не знам къде ще ида.. Но стига сме разисквали това днес, обещавам, че ще си продължа мисълта, искам да се изкажа и по втората книга по-широко....много по-широко....
А на вас мили дами, искам да кажа само едно - престанете да си мислите, че "четете книги", само защото сте прочели горните две. Вие просто обиждате нормалните хора. Благодаря за вниманието. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар