Боза без баничка или историята за тежките неучебни дни

こんにちは!久しぶりですね!
Както и да е! Започва се! Мъчение! Ужас! Катастрофа! Терор! С една дума - учене!!! Хубаво си развявах задника до сега, четях си по главичка - две манга, гледах си анименца със субтитри. Ха, край!
Обявяваме военно положение! На военния фронт се призовават всички мозъчни клетки. Битката няма да е равностойна, ще загинат много, дори милиони клетки. Но които оцелеят, ще бъдат възнаградени със съвсем на ново придобитите знания по японски -____-'''' Oh, joy! Сбогом хубава лятна ваканция, в която се търкалях на леглото по цял ден и нищо не правех. Пфф...човек ще каже, че кой знае колко съм го правила това, има хора, които друго не правят...
Впрочем належащото ми заминаване в Хакухо не ми даваше мира така или иначе, просто сега ще седна и ще уча толкова, колкото трябваше отдавна да съм почнала да уча. Иначе, като ида там, ще стана на пълен идиот. Трябва добре да представя България :D.
Колкото до бозата и баничката...Банички хубави вече няма! Няма и да си купя. Виж, бозата е друго нещо, наздраве. Между другото, бозата действа освежаващо на главата ми, за момента пълна само с разкази! Даже не и книги, разкази...Де да можех да рисувам, щях да направя такива неща, че да ми се завърти свят. Уви, рисуването не ми се отдава. Не мога да съм ЧАК толкова перфектна :D
Отивам да се опитвам да готвя курабийки.... Сигурно хич няма да се връзват с бозата -____-''''

Няма коментари:

Публикуване на коментар