От една кълка, та на друга....

"По цял ден се местиш от едната кълка на другата". Поне така казва майка ми, аз не го отричам - 3 дена щастливо се заседявам у нас и не правя НИЩО. Не, гледането на аниме, четенето на манга и играенето на игри не се брои - that is still a MUST. Ъх, звуча като една от онези самотни и (както ние от бака-триото бихме казали) смотани млади дами, които по цял ден не правят нищо друго освен това. Ха, слава Богу, скоро отивам на София и ще прекъсна този порочен кръг на местене от едната кълка на другата.
Исках да споделя мислите си за всичко изчетено и изгледано до тук ...
Ще започнем с Fairy Tail, на която изчетох излезлите глави....нн....признавам си, не вярвах, че ще ми хареса. Ето, с чисто сърце сега казвам - ще я чета, харесва ми ^.^''''' ехе-хе-хе-хе... Сещам се за куп хора, които вече планират как да ми прережат гърлото, защото не ги послушах още тогава. Моите извинения, бяхте прави. Колкото до анимето......mehhhh >>"""" Както и предполагах, не правиш аниме 80 епизода без малоумни филъри, не че мангата има кой знае каква история, ама все пак....и какви са тия проклети магически руни ли, печати ли, както щете ги наречете о.О WTF? Това разваля едно солидно 90% от кефа да го гледаш...пфф......изглежда толкова...малоумно.... Както и да е, сега вече с чисто сърце мога да споря с хората, когато почнат да ме убеждават, колко е "яко" анимето. Ни-хи-хи-хи.... Винаги съм казвала, че само време да има човек, всичко може да види -_____- Което ми напомня за Yumekui Merry.... това не е аниме..това е някаква гавра с анимето, което аз изгледах....поредното нещо, което се вписва графа - УЖАСНО, господи, почти стига Devil May Cry.
Нека поговорим и за Kyo vs Code: Breaker - двете творби на Акимине-сенсей. ( едни глас ЗА, че е мъж :P ). След като изчетох SDK сърцето ми беше пусто за манга почти месец - всичко бях видяла. Преди дни подхванах Code:Breaker, бях й хвърлила око доста отдавна, но никога не стигах до нея. Е, след около 3 тома мога да кажа само ....ъъхххх........ Не е толкова добра колкото SDK ;/ Пак е добра, но стила на рисуване малко се е променил, персонажите не са толкова колоритни....ъх....Не мога да искам втори Kyo, я! Да не говорим, че мангата упорито ми напомня на някаква смесица между Ao no exorcist и Akumetsu. ДА! Точно така - Akumetsu, а не проклетия Death note, в който всичко е взето от Akumetsu-то. Не мога да повярвам, че Death note и Bakuman са на едни и същи -____-''''.
Това исках да споделя в този късен час. Понеже вече имам безкрайно време, ще мога всеки ден да пиша по редче-две за онези, на които им се чете ^_^V Ха, новата глава на Злия Лорд също чака своя ред, както и нова класация за месеца...нях нях.....this is going to be quite fun XD

Няма коментари:

Публикуване на коментар