Никът с дъх на опиум

     Нямаш как да не го споделя, неземното си щастие. Мен не ме бива в химията, но чичо google ми каза....Каза ми, че никът ми било име на анти-опиум. По-правилно казано, името на една от главните ми героини в "Пейзажите" е име на анти-опиум о.О'''' По-перфектно не можеше да се връзва с нея. Така се е нагласило само, че аз няма как да не пусна мазна усмивка и да го напиша ^.^ Особено много ми хареса описанието на лекарството, което гласеше "потиска чувството на еуфория след употреба на алкохол или опиум".
     Нях-нях @.@ Ще се видим утре пак, а аз се готвя да напиша поредната си уникално дълга статия, този път за любимата ми поредица за Вещерът ^.^ Няма как да не споделя мнение, само да завърша 5-тата книга. И няма как да не псувам тия от ИнфоДар Т.Т''' Каква е тази доставка 5лв бе!!! По-евтино ми излиза да си домъкна задника до София и да си я купя от Хеликона последната книга, от колкото да си я поръчам! Смилете се над бедната студентка :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар