Човек и добре да си почине, пак се отегчава от шоджото

Фу-фу-фу :) Цяла седмица ме нямаше, какво щастие нали! Но, като изключим разкази от сорта на "Наша Гана и лъвът" или "Закуска в Макдоналдса на съда", седмицата беше доволна, ползотворна, приятна и интересна. О, и го нямаше отегчителното седене по цял ден у нас! Последното посочено започва от начало...ъхх..
Какво ново под слънцето? Уеу, от утре сядам да превеждам манга от японски....this is going to be quite.....fun.... >>""" Но пък ще се отрази полезно, считайки, че вече нормален японски не мога да говоря >>""" Проклети анимета, ще ми провалите хубавия език!!!! Но за този малък проект, като му дойде времето ^.^....
Какво ново от останалата част от света? Днес погледнах Dantalian no shoka ...ии... откровено казано, ще ида и ще си я купя тази новела, това съм го обещала. Мангата също ми е една от любимите, макар и да не е излязло много от нея...въпросът е.... КАКЪВ Е ТОЯ ПЕРЧЕМ, дето Хю вади в анимето о.О'''''' Божке!!! Не че нещо, малко се различава от мангата, да речем че е по оригиналната история...и все пак....Перчемът!!!! Ще ме убие!!! -_____-'''' Да го видим това аниме, сега форумите ще бъдат залети с купища...ммм.....някакви....които ще започнат да казват, как това е най-великото аниме на света....или обраното....или въобще...не ме интересува Т.Т''' Ще му сложим етикет "скептично настроена" :}
Манга? След като приключих Special A, която така и не довърших в продължението на има-няма 2 години...мм...смятам, че завърши подобаващо тъпо за шоджо, с напълно отворен край и т.н. Някак си...на тази манга и липсваше типичната драма и беше толкова еднотипна, че чак ми беше тъжно, че свърши XD Това, обаче, което искам да споделя е мнение за KKJ...
Така. Ние знаем, че аз не съм фен на Танемура, даже обратното. Но аз обичам KKJ, гледала съм го над 4 пъти, още от времето на немските телевизии. Чиаки си остава един от най-любимите ми мъжки персонажи :} ....Преди да прочета мангата -____-'''''' Не трябваше да го правя.....Да, мангата беше ...добра...ъх...но ТОЛКОВА. о.О''' Само толкова! Само това! Добра и нищо повече, нямаше я магията, нямаше го вдъхновението, интереса, АРТА ако щете о.О''' Нямаше НИЩО! Освен поредната манга ;/ Къде ми отиде любимата история? Е, срина се мега брутално и сега стои под определението "посредствено" -____- Am I that old....lol.... Принципно смятам арта на Танемура за красив, малко очите са ми твърде големи за вкуса, ама все пак...шоджо, какво да искаме....Но винаги съм смятала историите й за ужасно скучни, с изключение на гореспоменатата. Мда...и след това...те трябваше да се ОЖЕНЯТ на 20!!!!!!!! о.О''''' WTF Абе, не че нещо, но по тази логика, аз съм стара мома...Да не говорим, че нямам скорошно намерение да се омъжвам. >>"" Знам, че японците са луди, днес в една манга, се обърнаха към главната героиня с думите "А, ти си вече на 18, ами време ти е вече да се жениш"... Но не мога да го приема, когато ми навират факта с годините в лицето --_____-- Краят на тази манга ПРОВАЛИ всичко.....ъхх....ок.....както и да е...
Аз не съм най-големия шоджо фен. Известно разпределение на мнагата ми показа, че чета повече шоунени и това откровено ме учуди. Смятах, че шоджото е повече. За съжаление, то започва да ми става все по-скучно и по-скучно, защото просто не мога вече да се идентифицирам с героините - аз си имам чудесна дългогодишна връзка, не ме тресе тинейджърска драма и най-малкото никога не ме тресяла, още повече шоджото вече няма на какво ново да ме научи ^.^''''' Отивам да чета шоунени, те поне по-трудно ми омръзват....май XD

Няма коментари:

Публикуване на коментар