Да ти се отще кафе, гледайки толкова yaoi

Малко време ми е останало преди да замина за София и реших да запълня някой и друг ред с безсмислени писания...Особено след като отново бях обвинена в "твърде кратка е главата" и "къде ми е любовта" ^.^''''' Hey, I'm doing my best here...this is not a love story..so far.... XD ....
Минаха поредните ми три ден, в които нищо не правих о.О''' Навън е 34 градуса и дори не мога да си подам носа. Не че това е трагедия...не...това Е трагедия -____-''''' Четенето на шоджо по цял ден започва да ме вкарва в някакви странни настроения - ту ме избива на "awwww...how cute", а след това минаваме на "just go to hell -___-'''" Да не говорим, че от няколко дена ровенето ми из zerochan се оказва нездравословно....Има дни, в които сайтовете просто ПРЕЛИВАТ от yaoi >>""""" Моите извинения към колежките, които са фенки, мен обаче ме пропуснете! Не мога да го преживея!!! >>"" Не можеш да намериш свестен wall на някоя двойка, обаче можеш да се удавиш в yaoi.....
Да поразсъждаваме сега, какво му харесват момичетата на това? Де да знам о.О'''' Ъммм... Графика? Ооо....дааа....графиката е брутално добра..... Но едва ли е само това  >>"" Хъммм.....  История? Ъххх....Къде бе? Толкова история има, колкото в шоджотата - почти никаква демек. Ааа...любов....да има любов Т.Т''''' Чувствам се не особено нормална, защото явно е много модерно да се гледат такива неща.... По-точно..чувствам се старомодна, защото хич не ми харесва да гледам мъже как се натискат >>"" Още по-точно....даже ми е противно, не е естествено....ъх, упорито ще повтарям цял живот, че една момиченца на по 15 хич не им разбира главата от тия неща, ама ей на.....заради такива аз съм принудена да гледам ВСЕКИ ДЕН тонове такива неща Т.Т' THIS MEANS WAR !! Или не -____-'''' Заминавам...една седмица няма да гледам знойни голи мъжки тела.... Oh, joy ^.^

Няма коментари:

Публикуване на коментар