Морето ми е тясно

Поздрави от Бургас, явно терористичните заплахи не са успели да спрат жадуващата ми за море душа.
Но не терористите са ми проблема, а факта, че аз съм единствената на целия отсег плажна ивица, която е извадила книга. Което, разбира се, е доста нагло твърдение, имайки предвид, че в момнта публикувам от телефон. Имам чувството, че яко ми спрат нета и за 5мин. ще ми стане нещо... -__- дори и на плажа аз седя и ровя нещо из мрежата. До мен две жени правят същото, а от другата ми страна няколко момиченца публикуват във facebook... На пейката в парка до мен седяха двама,мъже и, явно решили, че съм чужденка (с телефон), решиха да обсъждат "младото поколение и телефоните". На кратко лекцията гласеше, че не сме могли да живеем без телефон и интернет или и двете. Аз съм живото доказателство. След малко ще си сложа и слушалките и ще се потопя в другата си реалност, която само по някаква случайност не е виртуална.
Но преди това - само една снимка, защото бурното море е красивото море.


Няма коментари:

Публикуване на коментар