Manga review - The legend of the sun knight

Това е една тиха и кротка седмица откъм отаку събития. Като изключим приключването на Kimi ni todoke 2 и Bakuman, над които ще се спрем някой друг път (или никога, след погромът, който дорамата на Kimi ni Todoke остави у мен), в манга света не се случи нищо забележително. Обаче, понеже аз съм отявлен привърженик на идеята да се правят манга ревюта (нескопосано или доста по-зле от това), отчасти поради факта, че темата е по-обширна (е колко по-обширна да е....) и освен това повечето малки гадини в България въобще не четат манга (да ги разпределим ли процентно,че ако не залитат само на шоджо, залитат на уж "кървавите" простотии), сега съм решила да представя едно manhua заглавие…
So meet the Sun Knight….
Някой е чувал за The legend of the sun knight? Естествено, особено ако е фен на ½ Prince, за което му свалям шапка! Първо, не вярвам да има човек, който да се съмнява в таланта на Yu Wо, а ако не знаете кой е това – познайте -___-'''! Та това чудо (естествено) е правено по едноименната новела, чийто превод можете да прочетете тук (както и още информация за новелата, героите и разбира се - manhua-та, чийто превод е на Odd Squad - thumbs up for them :P ).
Нека се спрем на моето лично мнение, разбира се, можете да си намерите историята във всеки сайт за манга. Аз мисля.. чакай...аз МИСЛЯ? Не...тоест да - тази manhua е изтъкана от bishounen-и (и както обичам да цитирам - "бишитата са богатството на Япония"). Чакай...на Япония? Че това е китайско бе! Как да е, нека подчертая, че все пак няма да говорим за новелата - още не съм я прочела, но пък мога откровено да обсъждам преживяванията в целите 6 глави на манхуата (ако така въобще се транскрибира от китайски о.О ) .
слънчицето грее от корицата 

   Та ето ни го рицарят на Слънцето - той е ужасно женствен, дори по моите представи (те всички са ужасно женствени), но това не го прави по-малко любим герой - саркастичен пияница, с тайни мисли и далеч не толкова благородна душа, абсолютен слабак, който дори не може да покаже на хората, че го е страх, че го боли или че въобще няма интерес да избива злото. Аз имам и тайни подозрения, че магиите му вървят добре, за разлика от меча.
 Самата идея за пародия над рицарството ми се нрави особено много, имайки предвид, че главния ни герой изглежда да е the hero type, но реално те кара да го заобичаш точно заради слабостите му. (и избата ;) ). 
Нека го видим в арта му от Ya Sha ----------------------------> 
(малко надписа на картата е на мандарин, но няма страшно, всички можем да познаем Sun :D )
Между другото, аз лично повече си го представям като дясната му версия, не че отричам арта на Os Usagi Koneko-сенсей ... обачееее -_____-'''' Мигличките ми дойдоха в повече - шоунен/фентъзи манхуа с шоджо арт - да се чуди човек това към каква аудитория е. Сега не ми казвайте, че не разбирам от пародия - за да го пиша това, значи все нещо съм схванала :) Няма да се спирам над другите герои, трябва човек да ги види в действие, за да разбере their awesomeness. Ето защо, трябва поне да покажа някоя и друга сцена от манхуата, нали? 
Моят личен фаворит в тази история, обаче, си остава The Judgement Knight -----------------> пича в черно. А защо всички роли в тук са преобърнати? Защото на много от нас ни е писнало да ни се представят перфектните персонажи от мангите и защото това е свежо и забавно.... Какво повече може да иска една момиче - bishounen-и, гавра, добрите все пак бият лошите, магии, а да..и малката некромансерка, носеща звучното име - Pink? Е сега вече си говорим на нормален език. Освен ако не трябва да четем всичките излияния на Sun пред краля, които могат да побъркат нормален човек! А ако нещо ви е хванало окото след всичките изписани по-горе глупости - вижде манхуата/новелата, което и да е (че и двете), защото има някои неща, които не може да се пропускат.
recording skill!!!!! 
Status: Ongoing ( 6ch) 
Scans : Odd Squad
Genre: action, adventure, comedy, shounen, fantasy, shoujo.


Обща оценка : ~8/10~ 

Няма коментари:

Публикуване на коментар