Май ще си говорим за вестници

   Четох наскоро, че липсата на желание за вършене на каквото и да било дейност се определя като депресия. Депресия? Сериозно? Не мързел? Боже, та аз ще да съм най-депресирания човек на света! Не зная защо се опитват да убедят хората, че не са идиоти, които нищо не искат да свършат, а просто са: А - депресирани; Б - недооценени; В - в някаква форма на моментно състояние на несигурност или още наричано "психологическото "отдолу" на колелото" (което е също толкова психологическо и "дълбоко", колкото и всичко останало посочено в тази статия, ако ме разбирате.)    Не разбирам ползата от това да пишат такива ужасно мъдри и, очевидно, написани с голяма любов и сложност поредици от думи, които реално не са това, което авторът си мисли, че са, но звучат изключително "ентелктуално" и сложно. Всеки може да разтяга локуми! Или... Може би не е толкова лесно, щом хората го четат и вярват. Това е като нашият мил вестник "24 часа", който не просто е пълен с невероятни новини, които могат съвсем спокойно да се нарекат "вестникарска диверсия", защото са пълни (драматични и сълзливи) глупости, които определено отклоняват вниманието на четящия от истинския проблем. И това е само, ако можете да преживеете ужасният език, на който са написани и купищата правописни грешки (от които преливат някои статии). Сега, може просто аз да не съм попаднала на правилния брой, но прекарах 5 часа път до Истанбул с един такъв вестник и проклинам деня, в който майка ми реши да го вземе. Не би трябвало "сериозната преса" да е написана на език, на който, примерно, аз пиша в момента! Това е вестник, за бога, не блогче в интернет! За останалите вестници, които имахме дори няма да говоря, "24 часа" все пак беше най-доброто и смислено нещо, в сравнение с...о...нека да не го споменавам, беше толкова жълто, че нямах идея кои са всички хора в него О.О""'' И така...за нашите вестници... Медии.... ХаХААХАХАХХХАХаа -____- Няма такова нещо в България! Може да има журналисти, но бас се ловя, че все се намира някой, който да ги тъпче и да пречи по всякакъв начин на всяка културна мисъл (и образован човек) да влезе в редакцията на вестник. О, свещена простота.....

Няма коментари:

Публикуване на коментар