Къде ми е кафето? A къде ми е драмата?

   Къде ми е кафето? Как къде, ами в Япония няма 3в1, кафето ми е в мечтите ми....След като се оказа, че и в Монголия имало 3в1, разбира се под съвсем различно име и марка, но същата идея, двете с едната монголка решихме, че ще преровим всички магазини, но ще го открием. Уви, напразно, животът ни се изгаври и ние останахме с пръст в устата и без кафе. Впрочем, портокаловия чай добре се справя като заместител, доста е ободряващо в 7 сутринта, докато си гледам "любимата" драма - нещо което се казва Carnation и от 10 епизода разбрах само, че ще става дума за шиене... Толкова е интересно, въобще, драмите са толкова интересни, че чак вече започвам да се чудя къде съм попаднала.
   Според мен, драма, освен с някого, не може да се гледа. Да, ужасно е забавно да се съберат 10 човека и да гледат драма, коментарите със сигурност са по-смешни и интересни от видяното, но сама да седна да гледам японска съпунка си е малко изтезание. И въпреки това, аз съм много склонна да се събирам пак, като уного лето, а, пардон, зиме е по-правилно, и да се хихикаме на японски глупости. Разбира се, това хихикане можеш да събуди и на първия етаж хората, но какво да се прави - събрали се три простачки, друго не може да се очаква. И имаше кафе поне >>""
   Все пак ми е чудно, защо хората биха гледали драма. 90% от нея е правена по манга/махва/ аниме и новели. Каквото оригинално са мислили за филм, винаги е завършвало с провал. И защо хората ще седят и ще гледат някаква смахната актьорска игра, когато могат да седнат и да прочетат оригинала - хиляди пъти по-добър от всякаква екранизирана версия. Което разбира се, се отнася и за всеки един филм, но това не искам да го коментирам, все пак аз съм единствения човек на земята, който не харесва филмите по Властелина, нито тези по Хари Потър, нито хиляди други филми съкратили и предали книгите си по всевъзможни неправилни начини. Viva la филмите.
   Да се върнем на драмите. Та... Защо да гледаме драма? От къде ще да знам, да смешно е, определено. И е смешно, точно защото е по типично азиатски стил - напълно преувеличено и странно за гледане. И да, повечето жени припадат като видят актьорите, но трябва да си признаем, че не са нещото, по-което аз бих припадал. В смисъл...ужас...те не се нарисувани, за какво са ми тогава o.O Аз нямам интерес в живи хора, само 2D (rofl). (това е цитат, от моя всеизвестна реплика, заради която ме разнасяха цяла година...но трябва да си признаем, много точна и правилна :) )
    Но, честно, бих гледала драма, само за да дразня хората. Защото вече за кой път чувам " как можеш да ги гледаш тия глупости? " Там е работата, аз дори не ги "гледам", но ще седна да ги гледам, само защото неимоверно много се дразня от подобни коментари. Да, и аз ги смятам за глупости, но не ги отричам, нали. Не казвам на хората, които ги гледат, че са тъпи или нещо подобно. Дори не си го мисля. Всеки си има интереси и ако на мен нещо не ми харесва, просто няма да седна да го гледам. А няма да тръгна да обиждам човека срещу мен. Нима толкова години не търпях същото с анимето, трябва ли да се отнасям по същия начин с хобитата на другите хора?
   Та така със сутрешната ми драма, отивам да се оправям за лекция. Определено се замислих тази сутрин как и аз едно време се отнасях много лошо към хората, които гледат драма. Не е драмата проблема, самите хора са. Аз пак си се отнасям лошо към тях, но не и към всички. Но нищо, едно по едно, ще изчистим всички несъвършенства в проклетите си човешки характери.
   Добро утро, Япония, отивам да нищя граматиката ти. :P

Няма коментари:

Публикуване на коментар