Пак съм АЗ!!

   Не, не съм се загубила, но човек колкото и добре да живее, идват онези моменти, в които се налага да работи, да учи за изпити и т.н. Знаете как е - тежко е :D
   Какво ново от Страната на Изгряващото Слънце? Обещавам, че ще разказа всичко подробно - няма да е лесно, но ще се постарая да е информативно и приятно. Колкото до манагата и анимето - оооо..хич не се притеснявайте, кака ви не се е отказала ни най-малко да чете и гледа. За по-накратко - ще има много какво да споделям и по тази част!!! И как няма да имам - след като по цяла нощ седя и гледам - нагледах се на добро и на лошо...и на по-лошо.... Аниме индустрията има много какво да ми покаже в това отношение. Бях загубила надежда тотално, но после пуснаха Fate/Zero и душичката ми трепна отново ;). Но за това после...после!
    Защо ме нямаше 2 месеца? Като изключим факта, че се намирам в живия АД на ученето - ето днес е почивен ден, но на мен ми се налага да ходя на "поправка", защото направих правописна грешка на "изпит" на АДРЕСНАТА СИ РЕГИСТРАЦИЯ и ме връщат да го доуча на изуст Х.х Японска изобретателност - няма по-откровено ужасяващо нещо.
    И вече работя. О! УЖАС! "Аз" и "работя" в едно изречение. Дааа...значи вече онези хора (те си знаят кои са) ще могат да ме причислят към стадото на сериозните хора. Дипломирах се от детската възраст? Имам много какво да кажа по този въпрос, но в името на добрия тон ще се заключа в една кратка реплика: "Няма никаква разлика дали работиш или не." Нямам никаква идея защо два месеца ми скъсаха нервите да ми обясняват колко "яко" било и как само аз съм мързелувала и съм била несериозна. ПЕРИОД! ( Хайде и аз да използвам този "период" - да живеят безсмислените часове по английски)
   И така ^.^ V Ще се видим скоро пак, отивам да си уча адреса наизуст. Тъкмо ще имам материал като за два месеца да разказвам ;) Дано само някой не се засегне от него, че ще пада голямо солене. Днес пак се възмутих по ред причини :D
   See ya ^_^~

Няма коментари:

Публикуване на коментар