На кракто за аниме програмата в скоро време

   Или с други думи: Да си кажем две приказки какво ново съм изгледала, нали вече се разбрахме, че няма да правим ревюта на анимета, не си заслужава...някак си..не ми е интересно да го правя :) И така...
   Всеки петък и събота тук настава аниме вечер. Ще започна с приятните изненади:
1/ Mawaru penguin drum (Mawaru pengidoramu) - Сладката и трагична история за двама братя и болната им сестра, сталкърка и някакъв дневник, който ще промени миналото и съдбата. Когато започнах да го гледам не виждах смисъл в него, да не говорим, че го хванах в средните епизоди. Струваше ми се някаква глупава драма със странна графика. Нооо...постепенно ми хареса, осъзнах, че не е драма толкова, колкото е сигурно мистерия и всъщност много зарибява. В него има твърде много странни обрати, за да не ми харесва ;) Оценки още няма да давам, за да не вземе да се издъни накрая и да се окаже тотално разочарование. Ужас :D

2/ Working! - изгледах първи сезон и сега гледам втори. това е ако не 10/10 то е поне 9/10 - ГЛЕДАЙТЕ ГО!!! Заслужава си :) Добра комедия, хубаво се е получило анимето, имайки предвид, че като хвърлих поглед в книжарницата, мангата беше форт-кома :D. Аз лично съм пристрастна, да му се не види, на работа сме точно като в working - а аз едва ли не разигравам Танешима, защото не стигам чиниите T.T''' В реалността не е толкова забавно, както е на аниме.

3/ Fate/Zero  - дълго го чаках. Като фен на поредицата и на typemoon като цяло не мога да дам ниска оценка на това - as expected it's near perfect. Дразни ме единствено факта, че го разделиха на 2 части с по 13 епизода, но това си е нашия любим Фейт все пак :) За онези, които се чудят дали да го гледат - това е предисторията, тя е също толкова интересна колкото и stay night, да не кажа, че е и по-интересна, защото в нея не участват разни хлапета :}. 9/10 Но аз съм фен, оценката ми е пристрастна!

И утре ще се захвана с не толкова интересните анимета ;) а те са много..... Shakugan no shana, Mayoi Neko overrun, Nuramago, C3, Boku wa tomodachi ga skunai, Idolm@aster....ох..тежко е да има аниме по телевизията :D
Хайде лека нощ за сега ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар