Aniventure 2012 - (part 2) - Размисли с по-малко страсти

   Да се върнем на онзи знаменателен ден и да обсъдим поне нещо, което бих могла да нарека положително. Прекарах седем часа в онези зали, а сега, едва ли не, това е било най-ужасното нещо на света. Не, просто хобито ми е да соля хората за щяло и нещяло.
  Първото нещо, което видях, разбира се, бяха книгите-игри. БОЖЕ! КНИГИ–ИГРИ! *писъци* Щях да припадна само като ги видях. *нови писъци* Боже, запознах се с Ейдриън Уейн @.@!! *още по-пронизителни писъци, които хладнокръвно прикривах с блага и нервна усмивка* Сегааа~ Проблемът е, че съм чела последно книги-игри в...я да видим...8ми клас ^.^''' Това е било толкова отдавна, че не помня нищичко, освен приятното чувство, което книгите и историите са оставили у мен.... Плюс имената на авторите и заглавията. До тук. Тогава защо се вълнувам ли? Защото книгите-игри са част от детството ми, част от преломния момент, в който в крайна сметка се откъснах напълно от реалността и си заживях щастливо в собствения си розов свят. Почти се шегувам, просто ги намирам за интересни, а и факта, че са писани от българи ме обнадеждава, че не всичко в проклетата ни страна е толкова загубено. Спомняме си "Хрониките на седемте луни"? Естествено, че не си я спомняме, все пак беше замислена трилогия, а излезе само първата книга -___-''' Издателите в България просто гледат как да потурят всеки млад автор.

   Но да се върнем на конкретната среща. Може би исках да питам човека толкова много неща, да му разкажа лудите си истории за книгите-игри, а аз имам такива. Исках да го питам как започнал всичко това, дали има бъдеще, защото е адски трудно, почти убийствено в днешно време. Но не го попитах, замълчах, прецених, че само ще му изгубя времето и ще възпра бъдещи клиенти. Сега съжалявам за това, но може би ще имам отново тази възможност някой ден. Не съм по форумите, но може и да им драсна по някой ред "рецензия" за новата книга ^.^ Аз най-добре знам колко много значи всяко обективно мнение, което не е пълен "хейт" или само хвалби.
   От другата страна беше гейм-зоната. Аз съм последното нещо, което ще наречете "геймърка" (освен ако не разделите думата на две съставни части), особено, щом не мога сама да си инсталирам игра (или по-точно изпадам в нервна криза всеки път щом това се наложи). Но обичам да пробвам. Сама никога не бих дала пари за PS3, пълно кощунство, когато мога да си направя екскурзия до Париж за същата сума, но с най-голямо удоволствие пробвах някоя и друга игра докато бяхме на Анивенчър-а. И турнира по LoL ми се стори интересен, нищо че съм дотаджийка, но то е горе-долу същото. Ако направят турни по DotA, обаче, бих се включила ;) (нищо, че не съм добра, важното е хъс да имаш).
   И така мина моят ден на Анивенчър. Поради известни причини не останах на втория, макар и сега да виждам, че тази година косплейя може би си е заслужавал. Но...за жалост животът вече е различен и времето ме притиска. Поне нека покажа какво успях да закупя. Нямам снимки, защото не носех фотоапарат, но... И без това си излях недоволството доста добре :D ... Шегувам се, разбира се, но кой знае кога ще ида пак на Анивенчър....
  Може би...един ден....с надеждата, че фестивалът ще набере популярност!!
Ал с котките!!! Определено добро попадение ;)



4 коментара:

  1. Здрасти, драго ми е, бях доброволец на анивенчъра, втория ден понеже позицията ми беше точно покрай щанда с книгите игри, та размених и аз някоя и друга приказка с Ейдриън Уейн, който ми се оказа адаш. Може да си ме забелязала, аз съм един такъв много висок скелет с коса, която е нещо средно между стърчащорошава и оплешивяваща, даже и на идиот се правих и кръстосах саби и си взех патрул за ада, понеже преди 10 и повече годинки и аз съм играл книги игри и ми бяха всъщност забавни преди да дойдат компютрите и до някъде от първите компютърни игри, които играх имах очаквания да са интересни колкото книгите игри. Интересно, може би първата книга игра, която съм играл, се казва командос, една от първите ми компютърни игри, там сред стар крафт, делта форс, sin, беше и командос, която може и да се е оказала баш първата, ама спомените ми вече са размити, може да е всяко от тия посочени по-горе заглавия. Също и аз съм дотаджия, лигата не ме привлече толкова, имайки в предвид колко дота съм изиграл. Също искам да се възползвам да ти покажа моята кочинка, http://bullschmeiser.blogspot.com/ , там има едно поленце, кръстено линкообмен, което се надявам да попълвам, говори само за себе си, от дясно ще го търсиш, ако представлява интерес драсни ми някой ред там сред коментарите

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Извинявай, че толкова се забавих с отговора, но трябваше да ...ъ...завърша ^_^'''' Е-хе-хе~ Ние обсъдихме предложението за "линкообмен" и, както можеш да видиш :D, с радост приемаме. ^.^ За нещастие сигурно сме се пропуснали на самия Анивенчър, аз не ходих на втория ден, а първия ми мина особено като насън XD.За нещастие аз имах първо досег с компютърни игри и след това с книги-игри, но това по никакъв начин не намали удоволствието. Първата книга-игра, до колкото мога да си спомня, беше Водопадът на дъгата, но..така и не я дочетох поредицата, защото спряха да ги издават още преди да започна да ги чета дори. Винаги съм била на мнение, че спирането на книгите-игри е огромна загуба за пазара, но какво да се прави - у нас нищо добро не вирее >.<"" Затова се и радвам да срещна човек, който също е чел книги-игри, евала, не са много в днешно време ;) А и може да поиграем някой път дота - аз не съм добра, а и не играя често, но Ira си я бива ;) И т.н., не е хубаво да пиша фермани извън публикациите, затова спирам дотук ^^

      Изтриване
  2. Дота в момента няма как да играя, не смятам да инсталирам отново warcraft 3, чакам дота 2 и на нея се надявам, и да, да не се бавя и да те линквам мигновено, щом и ти си ме линкнала

    ОтговорИзтриване
  3. O, ами ние сме на Dota II :) Имаме бета, затова те питах, но предполагам, че скоро ще изтече и ще сме пред дилемата - "да купя" или "да чакам Valve да я пуснат безплатно" :D И май ще ги почакам ;)

    ОтговорИзтриване