Modern technology meets the past

   Защо книги? Защо все става дума за книги? Напоследък не може да не става дума за книги, за Бога, дори дипломната ми работа бе изследване за книгите! А може би трябва да го сложа в блога, толкова труд хвърлих за смятането на данните, че ми минава през ум, че е трябвало да уча статистика и социология, вместо лингвистика. Беше обнадеждаваща статистика... До някъде...
   Но днес няма да си говорим за точно за книги, а за e-books. Или за снимки. О, мен въобще не ме бива да снимам, това сме го разбрали още преди 10 години, но в днешно време ми е нужно да натисна само "edit" и, видиш ли, от снимката ми става същинско творение на изкуството. Instagram style ;). Но исках да покажа на всеобщата публика малката си придобивка - sony reader - макар и да не говоря за ползите от него точно сега. А..и да не пропуснем часовникът ми~


Няма коментари:

Публикуване на коментар