Българската култура в своя разцвет

Да! О, ДА! Завърших -__- Мислите си, че се радвам?  Мислите си, че се чувствам пълноценен и завършен като личност човек? WELL NO!
   Ето, многомесечните ми страдания по липсващи оценки и държавни изпити свършиха. Университетът свърши...Всичко свърши... Аз чувствам се нещастна, депресирана, уморена, дори за миг не мога да се зарадвам. Цял живот съм учила и сега животът ми е толкова празен, че не знам какво да правя с него. Малко ми остана, още един последен напън, както се казва - магистратурата. Но до нея ще има да изхабя още купища нерви.
   Но ето, аз имам и последни думи към образованието и светския живот в България - you suck >>" Днес си направих труда да гледам началото на vip brother, несъмнено, защото не ми стана съвсем ясно какво ще прави Памела Андерсън там и как, по дяволите, хай-лайфът на проклетата ни държава въобще ще си говори с нея (визирайки умствения им капацитет и езиковите им способности). Освен това тайно подозирам, че ще вкарат преводач и от съпричастност към колегата пуснах Нова.


   At first I was like - Aghhh....WTF is this?! Не знаех къде се намирам, какво гледам о.О И коя, за бога, е Бони? Нямах идея какво става, но психически се готвех да посрещна най-големите си ужаси от културата в страната ни. Трябваше! Трябваше! Не можеш да плюеш нещо, без да го гледаш и реално да оцениш. (А можеше да си спестя мозъчните клетки >.< aла уви...) Риалити шоу? Така ли вече им викаме? Е, каквото и да е, страшно много ми напомняше на фарсът с университета ми - куп хора, които само ти обясняват как всичко е толкова яко и се опитват да те накарат да повярваш, че съпреживяваш нещо велико, а в крайна сметка получаваш само боклук (да не кажа нещо по-лошо). Нима толкова сме паднали? Ясно е, че образованието ни е зле, че културата ни умира бавно и мъчително, но трябва ли да го показваме и по телевизията? Коя е Бони? Лошо няма, че жената сама се справя в живота, дори я намерих за забавна, явно добре се справя в киното, но жена със средно образование ли е "vip" на България? А аз със висше, три езика, перфектна компютърна грамотност, специализации по икономика, педагогика и туризъм, не мога да си намеря дори стаж!!! Завиждам, защото нямам талант ли?! Не, махам се ><"" МАХАМ СЕ!!!
   And then I was like - NO MORE! My eyes, my brain!! А аз за Бони се оплаквам - та тя е най-нормалната от всички o.O Всички са толкова вип, че чак никога не съм чувала за тях (освен Къци XD). Но тя и доцентката се кълнеше, че никога не е виждала есето ми, пък ако си беше отворила мейла щеше да го види даже няколко пъти, плюс принтираната версия в катедрата -__-'''. Такова шоу само българите могат да ти предложат. О....кучето ми хареса ^.^ Сладко е~ е-хе-хе~
   Искам да отбележа, че все пак не успях да изгледам цялото предаване - не издържах. "Златката" ми дойде в повече...
Искам ли да го коментирам? Нека първо го цитирам, за да се почувствам умна, не за друго: "Не съм била в тези държави - Англия, Лондон, Белгия..."; "Чела съм няколко поредици книги на Паулу Коелю"; "Коя е столицата на ЕС - Германия? Франция?"; "Какво беше плосък данък?" Та искам ли да коментирам? По-скоро искам да се гръмна! Стигнали сме дъното, дори отвъд него! :/ Живеем в държава на такива, с извинения, силиконови пачаври, които с гордост се разнасят полуголи пред камерите и ни обясняват, колко били умни! А аз се чудех, защо хората ми се смееха, когато им обяснявах, че харесвам Коелю -___- Сега чак разбирам, сега чак...
   Нима трябва да търпим всичко това, тази помия, тази вулгарност и простащина? Ах, само ако можеше простотията да се наказва...Но от друга страна, никой нормален човек не би се заел да участва в подобно предаване :/ Какво ли мога да искам, щом на народът му доставя удоволствие да гледа подобни неща. И, разбира се, нека да прибавим и другият наболял проблем: Ах, вие долни ***************, значи имате пари да плащате за Памела Андерсън, за прескъпата проклета къща и въобще за цялата тая глупост, но нямате пари за държавата? О, не били това държавни пари? Ами за благотворителност да сте чували някога? -___- Не мога да изразя цялото си възмущение от това, което видях, само в една публикация, но сигурно няма да изтърпя да гледам още един епизод. Все едно някой ми забива нож в сърцето (и главата). Имам чувството, че народът изпростява ден след ден. Хората си искат хляб и зрелища, но за да получат зрелища се лишават от хляб. Нормално ли е да седим пред телевизорите си и да обсъждаме как някакви, съвсем буквално, идиоти се правят на шутове и дори да се забавляваме с това? Това ли е България - на чалгата и простотията?
   Не знам за бъдещето, но всичко това ме учи само на едно - да не ме интересува общото, а само личното. По-добре да гледам себе си, как аз да съм добре, от колкото да съм съпричастна с общите интереси - току виж ми се лепнала простотията.
   Тъжно ми е, че завърших, все пак е вярно, че студентството е най-щастливото време за един човек. Но от друга страна - време е да гледам напред, към отворените врати, защото ако продължаваме с този vip brother - ще затръшна "вратата" на България и никога повече няма да я погледна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар