And now where should I begin

And now where should I begin …… oh I know where from …from that terrible headache I have….
Главата тежеше от многобройни и безсмислени мисли, които някакси добиваха смисъл в сивотата на пустия, но препълнен с хиляди бедни души малък, голям град. Тихите стъпки по калния тротоар кънтяха със звучния си мляскащ звук в препълнено пустото ми съзнание, което всякакси се опитваше да избяга от реалността на този толкова комерсиален и и препълнен с изчистено безразличен свят. Опитвах се да избягам от хилядите глупаво смислени въпроси, които ме съпровождаха от известно време и да се забича из дерите на така богатото ми и извратено въображение, което все още търсеше своите граници из всевъзможни кътчета на болния ми мозък. И ето ме мен вървяща през цветната в безцветието си тълпа и питайки се на къде съм тръгнала. Е то се знае към поредния ***** ден , който толкова милата коравосърдечна Съдба ми е подготвила.
Но главоболието ми не отмина.......и искам да пръсна мозъка си с двуцевка.

3 коментара:

  1. Твоята верна фенка се радва, че не си си пръснала мозъка, но все пак - айде малко по-активно споделяй, гледай я тази Revia как спами :P

    ОтговорИзтриване
  2. Тя е активен спамър,а аз съм просто скромно и невинно детенце, което се опитва да намери себе си :P

    Спокойно действам по въпроса няма да се плашиш :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ами ще чакаме новите излияния на малкия зъл гений (разбирай - ти :P), не позволявай злия лорд да завладее виртуалното пространство (малии колко съм поетична) ganbatte ne ;)

    ОтговорИзтриване