Записките на Злия Лорд III - За хората и животните


О! Велики Лорд Инглип! Когато получих заповедта да завладея следващата слънчева система си помислих чистосърдечно, че съм най-благословения Зъл Лорд в този свят, че и в съседните няколко. Само някаква малка част от мен крещеше „Идиот! Прецакаха те бе!“ . Криво ляво събрах останките си от войска, която, както помним, беше унищожена от хората и наредих подготовката. Обесих още двама, наказахме един от главно командващите със затвор няколко дена и след това дълго си поплаках на раздяла с призраците си. Ще ми липсват момчетата, супер добре си прекарвах вечерите, защото у тях имаше нещо толкова…безтегловно.
Дни по-късно пристигнахме на малка и приветлива планета. Бързо ометохме каквото местно население имаше и пак започнаха скучните ми дни – първата седмица изпробвах по какъв жесток начин да изтезавам местните. Голяма част от тях припадаха само при вида ми и просто ми късаха нервите. Няма никакво удоволствие в това да изтезаваш припаднал. Едни ги оставих да умрат от глад и жажда, няколко разпънахме, един-двама горихме, върху последните изпробвахме новите си оръжия. След като не остана кого да убивам, започнах да скучая. За един Зъл Лорд беше важно да показва, че нищо друго не му доставя удоволствие както убиването. Е, криех се, за да не ме виждат как чета – това си беше мое хоби от ранните детски години. Но пък и да ме видеха, малко се чудя дали въобще ще разберат какво е това в ръката ми. Книгите бяха на старият ни език и в 99% бяха антики. Аз, обаче си имам собствена колекция, ХА, да ми я пипнат *ще ги убия всичките до един*! Единствените, които знаеха за истинското ми АЗ бяха само моят верен маг и…Кихавицата, който случайно ме видя с книга в ръка *просто нещастен случай*.
 След последния път, в който ми изкараха дяволите хората, реших да се образовам за тяхната раса и стигнах до извода, че нещата са много зле. Те имаха едно такова животно…“жена“. Според документите проклетия звяр има доста гадни способности, наред с някаква си божествена благословия, можеше да се възпроизвежда и дори да развива интелект не по-нисш от този на всички останали хора. Силно се молех да не срещна подобно животно тук. Но просто знаех, че няма да имам този късмет – където имаше хора, имаше и жени. Минах през три фази на разбиране за ситуацията: В началото беше „Елате ми в повече, гадни жени такива!!!!“ …После като почетох още малко минах на фаза „ Мами**** ви, няма да ви се дадем!!!!ЗА ЛОРД ИНГЛИП!!!“ и след целодневни обсъждания по темата съвсем загубих вяра в това дали ще мога да победя нещо, което кървяло всеки месец и не умирало. Това последното дълбоко ме потресе!
Не ми отне много време да срещна с жени… Случи се съвсем случайно, просто поредната експедиция за ресурси, която завърши много фатално. Знаех си, че проклетите звукове сккръръъъццц…..и ддръънн…не предвещават нищо добро, но нали като си Зъл Лорд и не можеш да показваш страх. „Зъл Лорд“ винаги се пише с главни букви!„Ти си Страх!“ или „Ти си злоба/ярост/бяс/….. дума която ви хареса, все едно каква, Злия Лорд е всичко“ .
И особено много заловен от жени!!!!....

Няма коментари:

Публикуване на коментар