Две кафета на екс...

Беше онзи тъжен момент от историята, в който изпих две кафета едно след друго, разтреперих се, главата ми се врътна, сякаш съм изпила не кафе, а две чаши текила и след това жалко заспах още в 11 часа. Кофеинът въобще май не ми действа. Днес - около 24 часа по-късно исках да повторя опита - чаша 3в1 и чаша виенско. Може да измисля нов начин за самоубийство - да препиеш с кафе! А може и просто да млъкна и да не се излагам.
Ще ми се да разкажа нещо интересно и смислено за живота...Обаче....Мисля, че ходенето по мъките на проклетия университет и търсенето на евтин самолетен билет не влизат в графа "интересно". Още по-малко, че социалният ми живот не се слави с бележити събития. Та какво му трябва на човек в петък вечер - чаша черен чай и книга, да се настани удобно в един фотьойл (ето това е една дума, която честно си признавам, нямах си идея, че се пише така) и да теглиш майната на света. И ето това се казва безинтересно...
Това ми напомня, че наскоро пак стана тема за хората, които се хвалят, че не са чели нито една книга в живота си. Оказа се, че бройката на такива хора, които аз лично познавам се е увеличила на цели 3-ма. Ама сериозно - НИТО една книга!! Каква алитерация, а аз се мисля за тъпа, защото бройката ми не надвишава 200 >>"" И сега се питам - защо си губя времето в четене на манга и гледане на аниме, когато мога спокойно да седна и да чета книги - повече полза има от тях, от колкото от другите две. Или поне повече полза за правописа ми.
 Освен това, мисля, че до сега не сте чували за феномена "правя се, че чета много книги, за да изглеждам умен". И на това попаднах, само дето ме ужасява дори самата мисъл за това. Как може да четеш без да ти харесва? А да, колко хора го правят същото с филмите, че да се учудвам!
Кажи ми сега, ти книга без очи, кой искаш да те отвори и на кого искаш да разкажеш приказката си - на онзи, който те вижда или на онзи, който те ненавижда!?

6 коментара:

  1. Направо ми отвори очите с тоя футьойл :D, не мисля, че може да се самоубиеш с кафе, но пробвай - ако си първата пиши да кажеш как е било. Да добавя - радвам се, че не познавам хора, които не са прочели нито една книга :)

    ОтговорИзтриване
  2. охх...Бога ми, проклета дума - пак я бях написала грешно -___-'''' нищо, уча се от грешките си... мразя те "фотьойл" от какъвто и език да произлизаш...
    А аз ще добавя, че дори и да не познаваш от първия тип, познаваш от втория тип хора :P

    ОтговорИзтриване
  3. хахах защо ли се сещам за кого говориш, а за фотьойла щях да те питам сигурна ли си, че е с "у", но си викам тя го е проверила, за да го поства - трънки :D

    ОтговорИзтриване
  4. А, трънки, гледах го в google и там е сбъркано на 100 места :D сега сднах на лаптопа и го видях в речника вече....е...случват се и грешки, кой знае от коя немска дума иде това >>""
    А колкото до книгите - тежко, тежко ;/ Дори не знам как да го коментирам - дали е прогрес - от "никакво четене" до "чета, за да се правя на умен" -____-'''' или е вече тотален регрес на удоволствието, което книгите носят...Но като се има предвид какво има в учебниците - как да набиеш в главата на едно дете, че книгите са интересни о.О с "Един есенен ден по шосето ли" или "Преди да се родя", което беше за мен едно от най-ужасните преживявания в литературата...след "Морският вълк" де :D

    ОтговорИзтриване
  5. Есенния ден го преживях някак, но виж "Преди да се родя" не можах и просто не я дочетах, то бива глупост бива, ама то пък се е олял пича, даже в рентгеновата дама имаше нещо интересно, даже в "Дервишово семе" :D (колко съм начетена). Днес като си пътувах във влака забелязах много хора да си четат книга, освен да слушат музика, дано да е заради самата книга, а не се правят на умни .. А за Фотьойла - по-скоро френска отколкото немска :)

    ОтговорИзтриване
  6. Аха, да, трябваше да се досетя :D нека да проверим произхода й при първа възможност :} ... А, едва ли е, за да се правят на умни. Даже тази новина адски много ме радва, защото когато аз пътувам, това е рядко срещана гледка. Да не кажа, че последните пъти въобще не съм виждала и един, който да чете - тук-там по някой мъж с вестник и толкова. Обаче, много се надявам да не четат просто защото са на дълъг път и няма какво да правят ;/ . Не! Имам надежда, че не е така!!!
    Освен това си права - дори "Дервишово семе" има по-голям смисъл, като изключим факта какви дълбоки белези остави в горката ми детска душа .И до ден днешен го помня много добре, почти дума по дума историята...а хич не ми се ще да етака Т.т''''.... Та ето как можем спокойно да намразим книгите...е то това е и тема за българската литература като цяло де :D Да размислим - "Защо не четем български книги"? Това мога да го разнищвам дни наред :/ .Но вместо да ми се правят, че нещо им интересно и да го четат на сила, да си намерят жанр и книги, които наистина да им доставят удоволствие Т.т

    ОтговорИзтриване