Тази публикация е пълна с омраза :}

    Опасна е! Следват редове, които ще омърсят детското ви подсъзнание. Следващите думи са за това, как на МЕН вече почва да ми пределява от прекалена "geek-щина", "отакувщина" и "метълщина" на момичетата. За "емовщина" няма за какво да си говорим, нека да си поплачем. Слава богу, че вече отминава като мода.
   Ok, so what's with the hate? Дойде ми наум след една картинка от 9gag (ако не ме лъже паметта) и реших да изразя мнението си. Принципно не пиша такива неща, но какво пък, малко "хейт" не е излишен. Добре е за нервите, ако не друго.
   Писнало ми е хората да парадират с принадлежността си към някакъв интерес. Не говоря за деца, говоря за хора навършили или около пълнолетието си. Кажете ми, какъв е смисълът да разправяш на всеки, че гледаш аниме (примерно). На него пука ли му - НЕ! Само дето на вас ще ви стане по-добре, нали. Ще се почувствате уникални и ще си кажете:" Ха-хааа! Ти не знаеш какво е това, значи си тъп щом не гледаш". Честно, това е по РЕАЛЕН СЛУЧАЙ! Не се бъзикам. Махайки себе си от това, хората, които реално гледат много аниме не се хабят да го разправят насам-натам. Те просто си гледат! Ако го обсъждат, го правят с други хора, които гледат. Не търчат при първия непознат и не му казват, че е тъп, защото не гледа. Направо се побърквам от бяс като видя такова нещо. Иде ми да хвана подобен идиот и да му лепна два шамара. Ако толкова много искаш да се наричаш отаку - ми гледай и впечатлявай с познанията си. Както и великите ни сайтове за аниме в България, които са си чисти форуми за запознанства, в които много трябва да се ровиш, за да чуеш нормално и смислено мнение за нещо, отсявайки "Naruto rulllzzz" или "Бих се таковала с еди си кой" Т.Т'''
   Следващият момент - ГЛЕДАНЕТО НА THE BIG BANG THEORY НЕ ВИ ПРАВИ GEEK-ОВЕ!!! Ще оставим на страна личните ми интереси (защото аз лично не харесвам този сериал) и ще ви го кажа така - колкото повече се наричате така, толкова повече не сте. Гийщината не се изразява в това да носите тениски с химични формули, които не разбирате или с комикс герои, за които нищо не знаете. И това се изразява в познанията ви по въпроса! Като толкова искате да сте стериотипичен гийк - ми седнете решавайте висша математика! Ама не я разбирате, нали! И не знаете 6 езика + китайски като хоби, НАЛИ! Да не говорим, че ви няма в химията, НАЛИ НАЛИ!! Чели ли сте Стивън Хокинг! Въобще знаете ли кой е той, разбирате ли това, което е написал.( А човекът се старае да го обяснява като на малоумници)?! Това запитахте ли се, когато отново погледнахте надменно русичкото момиче до вас, което се гримираше в автобуса!? Просто не се наричайте така, ако реално нямате някакъв интерес в поне една област, която свързвате с тази "принадлежност" и не парадирайте с някакъв термин, който не разбирате напълно.
   Виж, пък за метълщината нещата са много страшни. Тук ще си го кажа - всичко ми е "черно". Аз само за момичетата ще говоря, защото те ми правят впечатление. Явно е много модерно да се мъкнеш като черен сак, натъркан с въглен около очите. И да си много "корава". Ей, направо се впечатлих! ЗАЩО ГО ПРАВИТЕ! ЗАЩО! Защо убивате всичко женствено у себе си, защо се отказвате от женските радости в живота. Не мога да си обясня защо вечно казват: "ми аз няма да нося розово", "поп музиката е за лигли", "няма да нося пола, щот' е за к****". И ще разправят на всички, че слушат особено тежка музика, а реално погледнато ще слушат разплакващите емо парчета. Аз ходя с розова mp3-ка, високи токове, деколтета, слагам си фибки с цветенца и ПАК си слушам КАКВОТО ИСКАМ!!! И кой ще ми каже, че съм лигла? (ще го потвърдя, аз СЪМ лигава, но мъдрите хора поне си го признават.) За това ми е писнало от момичета, които се правят на метълки, от момичета, които се носят в тениски на групи, само защото е модерно. Писнало ми е да чувам, че момиче никога няма да носи пола или рокля, защото това е откровено тъпо. Да не говорим колко често се извращава в емо...
    И се питам - не им ли писна на всички тия да се правят на интересни. Няма нищо лошо да се интересуваш от нещо, но трябва ли да парадираш с него, трябва ли да го навираш в носа на другия. Знам, че са малко онези, които ще си го признаят, но е вярно - момичетата го правят, за да се правят на интересни. Но няма разлика между тях и между онези, които всички наричаме "чалгарки" или други обидни имена. НЯМА! Защото всички ние сме кухи идиотки, нахални гаднярки и търсим мъжкото внимание, правейки се на "различни" и "интересни". А не можем ли просто да сме нормални. Не можем ли да си ходим като барбита в розово и да слушаме метъл, да си четем книги и да си гледаме филми тихо вкъщи, без да го огласяваме на целия свят.
   Но трябва да е "прекалено", иначе не е интересно. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар