На ски в Япония

Не е хубаво да се мързелува по цял ден, но моя милост наистина не й се прави нищо друго освен да седи и да играе minecraft, да спи и от време на време да почетва някоя и друга страница от новия брой на LaLa, както и новата новела, с която се сдобих при последната си разходка в книжарницата. Хич не е полезно да влизам в книжарници - рядко излизам с празни ръце от там. Въпреки, че обещах да запълня постовете от седмицата, нека да не е днес. Поне не всичко...
   Та, нека си поговoрiм за ските - никога не се бях качвала на ски до сега, нищо че Враца е достатъчно близо до планината и до ски пистите. Никога не съм имала и желание да се качвам, още като бях на 5 се пребих като куче с една шейна (потрошавайки металните й релси, за което не знам дали да се гордея - хората упорито вярваха, че желязна шейна няма как да се потроши, а аз успях само с един удар) и от тогава изпитвам някакви странни смесени чувства, клонящи към негативизъм към зимните занимания (с изключение на снежните човеци и търкалянето по снежни склонове ^.^). Та така и никога не стъпих повече на шейна, какво ли остава за ски.
лифт of doom
   Но ето, че дойде време да се науча. Не очаквах да го направя в Япония, но... Човек не знае от къде ще му дойде. Разбира се, в Нара няма сняг, но скокнахме до Кобе за целта.
kotatsu
   Три метра преспи! Кеф голям! И си мислите, че е било студено - нищо подобно, два дена беше около нулата. Ако не друго наблюдавах как се променя от сняг на дъжд с промяната на температурата. Беше забавно, можехме да познаем кога е над нула и кога под само по това, което вали XD .
   Вечерта се топнах в огромните японски бани. Мислите си, че знаете какво е вана? Аз мисля, че докато не опитате японските бани, до тогава нищо не сте видели! Разбира се, ваните са за много хора, може би за около 10тина човека, а отвън имаш малки столчета и тоалетки за къпане преди влизане във ваната. Но не е там разликата с европейските. Разликата е, че ваната е с вряла вода @@ постоянно вряла вода!! Не изстива!!! Господи, това беше рай!! Десет минути киснене в този рай и после под котацу-то. А какво е котацу ли? Котацуто е традиционна японска маса с одеяло и нагревател под нея ;) Още едно гениално японско изобретение, защото нищо не спестява ток като едно котацу - ти си седиш под него, то си те грее, пък навън ако ще света да свършва :D .
futon
   А колкото до ските - ппффф - винаги съм повтаряла девизът си: "Няма нещо, което не мога; има само неща, които не искам". Научих се да се спускам точно за 2 часа. Разбира се, няма как да е перфектно и никой не ме е пускал сама да се спускам, но от общо 4 ни часа урок, аз успях да падна само 5 пъти и то, защото не намалях скоростта и падах при спирането :D Нали трябва да се правя на гъзе и да спирам като по филмите - с рязък завой --_____--'''
   Ето така мина малкото ми ходене на ски ;) Сега мога спокойно да кажа, че и ски мога да карам. Мухахах~ Почти си повярвах, време ми е да спя, тук е 2:13 през нощта ^^ '''
   Поздрави от ветровита Нара ^_^~

Няма коментари:

Публикуване на коментар