Та, кой ми говореше за Inuyasha?

   Намирам този арт за великолепен! Макар че, докато го гледах/четях мразех Кикио доста сериозно. Кой знае, сигурно идеята за "бившата" ме е дразнела.
   Но аз така и не довърших мангата. Не мога да го преживея - толкова много обичах Inuyasha като дете и толкова да ми е тъпо сега о_O''' Факт! Не мога да го търпя, а съм на нещо от сорта на 30ти том. Графиката му куца, историята ми се струва прекккаалллеенноо протакана. Май няма да разбера какво става накрая :D
   Но нека се насладим на арта. о.О Mother of Artwork! Даййййтеее миии гооооо о_O! Искам го в хареемммааа!!! И ще убием Кикио.. пак ^^''' Това в рамките на шегата ;)
   Изморена съм, днес беше безинтересно дълъг ден - събудих се в 1 с ясната мисъл, че каквото ще да става - трябва да ида в Осака о.О И отидох. И изхабих пак 10.000 йени Т_T''' ... Затова сега ще си легна по-рано, за да забравя за този факт и да се събудя в един по-добър ден :D Отивам да сънувам харем!

Няма коментари:

Публикуване на коментар