Започва новият аниме сезон!

   И ето как днес - петък вечер - петък 13-ти вечер (ех..забравих да поздравя шефа с това, че е петък 13-ти, да му се не види)...всъщност тук е вече 14-ти о.О Кога стана толкова късно...ъ...да....така... да се върнем на темата - започна новият аниме сезон по BS11. И ето малко мнение по нещата, които започнаха да дават.

1/ Papa no iu koto wo kikinasai ("Слушай какво ти казва тати" - егати името, трябваше да го изкоментирам ) - А...уау..... аз съм ...нямам думи.... това можеше да ме откаже от живота - толкова беше тъпо о.О Я, чакай..смешно ли трябваше да е? Сериозно? Май аз не съм го разбрала от първия епизод, да видим какво ще е следващите. Като за комедия идеята му ми напомня на Aishiteruze baby.....с ечи...да не казвам по-силна дума T.T'''' Присъда след първи епизод - "не става"! Но никога не съди аниме по първия му епизод, ще видим другия петък.


 2/ Brave 10 - Просто любимата ми легенда за Санада Юкимура... Не го бях чувала от Kyo насам, липсваше ми. Доволна съм - бишита да има и главния герой да е култов - значи всичко е добре. Сега ще видим и мангата, пише, че е ечи..дано да е, защото точно това му липсва на анимето :D Toва не сте го чули от мен.Пък и аз съм пристрастна - кой ли е сейюу на главния герой тук... Охоо...да не би да е Оно Дайсуке? ;) Мухахахах


3/ Mouretsu pirates - за това още не мога да кажа дали е "да" или е "не". От един епизод само се разбра, че на главната героиня родителите са били гъзари и толкова. Тя пък, от своя страна, не изглежда от тъпия тип героини, които не схващат 10 епизода какво става...май... не е... Много ме притеснява името на това аниме - Miniskirt pirates, но пише, че си е sci-fi и то с не лоша идея...и пак...май. За сега влиза в "ще видим", сериозно, не мога да го преценя ;/



  И  да направим и леки коментари по Shakigan no Shana - Finale, който за мен е "чудили са се от къде да изкопат нещо интересно и не са успели" сезон. Сериозно, новелата сигурно е страхотна, но някак си... wtf - до тук в половината аниме НИЩО не се случва о.О Ама нищо...Ама аз какво ли и чака .... Да видим и следващия сезон на Zero no tsukaima какво ще поднесе...защото почвам да се притеснявам... -_____-''''
   И така, поздрави от ветровита Япония, вече е 3 през нощта и аз отивам да чета brave 10 и после да псувам колко е зле анимето в сравнение с мангата, както винаги :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар