Studying level: Asian!!!!

Q. Каква е разликата между учебно време и сесия в България?
- Цяла година нищо не правиш, но в рамките на две-три седмици успяваш да научиш материал от три години назад и да изкараш. (ако въобще седнеш да учиш) 

Q. Каква е разликата между учебно време и сесия в Япония?
- Че по време на сесия имаш САМО един изпит на ден и нямаш лекции през останалата част от деня!!!!!

   Мисля, че още не сте усетили какво значи да имаш сесия от една седмица и изпити всеки ден. Разбира се, нямаш една седмица почивка, че да учиш преди сесията - от учебно време директно започваш изпитите, сякаш това не е нищо! Както казвам studying lvl - asian!  Моята скромна и мързелива душа не е свикнала на подобни издевателствания. Затова се чувствам точно като Себастиан горе на постера. Уау! И отгоре на всичко, то да беше само това, ами уча и за България!! Два университета едновременно!!! Уаррраааа~ Ако оцелея след "подобна" сесия, можете вече да ми викате Kami-sama!
   А какво ще правя и с работата...си е отделна тема -______-'''''
   И все пак, покрай завидно пълния ми график от 6 часа сън и 7 часа учене, там някъде се намира време и за проектите и анимето.
   От петък започва най-новият сезон на Zero no Tsukaima. Но понеже на мен втория така ми досади, така и не изгледах третия. И сега реших да го наваксам, преди да е почнал F-a (четвъртия). Та пуснах аз Princess no Rondo (третия сезон, за онези, които още не схващат за какво става дума) без грам очаквания. И бях...доста приятно изненадана от опенинг сцената на първи епизод - Сайто най-после пристъпва към действия!!! YES @.@ Важното е да има "доки-доки" сцени! И като игнорираме завидните прилики с Shakugan no shana ( например, че сейюуто на Юуджи и Сайто е един и същи), очаквам от оставащите 5 епизода до края на Princess no Rondo да има още приятни изненади ;). Може би ще си помисля да прочета новелата....някой ден....

   И да направим един малък update относно проектите:
1/ Lilim Kiss - vol 1 chapter 6 - 70% progress
2/ Fate/Stay Night - vol 1 chapter 1 - преправяне на шрифтовете - 50% /
                                   vol 2 chapter 1 - 30% progress
3/ +Anima - chapter 35 - редакция- 40% progress
4/ Megane x Parfait! - chapter 2 - 60% progress

   За справка по следните проекти:
1/ Sennen no yuki - евентуално ще бъде спрян
2/ Neji - нуждае се от тотално преправяне, не ми се ще да го оставя, обаче хич не ми се занимава да си чистя малоумните грешки още от времето, когато съм била на ...ъ... 15? Господи, колко съм била тъпа.... -____-''''
3/ Ga-Rei - добре се получава, ако има време ще го подзема сериозно
4/ Akatsuki no Yona - скоро започваме ;)
5/ Natsume Yuujinchou - хе-хе~ Изненаддааа~!

Няма коментари:

Публикуване на коментар