Nyanko-sensei madness \(゚ー゚\)

   Беше дълга разходка из Ниппонбаши, определено. И понеже хич не ми се обяснява многословно, как точно се "пазарува", единственото, което ще кажа е: Ниво на ходене из Шинсайбаши - master lvl !!! Успях едва за 30 минути да стигна от единия до другия край на улицата, който е ходил там ще знае за какво става дума, особено в делничен ден. Мислите си, че София е претъпкана! Не се лъжете, там си е пусто село в сравнение с Шинсайбаши в сряда >>""
   Но да се върнем на моята любов - Nyanko-sensei @.@. Ето с какво се сдобих днес от малката си разходка из Ниппонбаши.
 Nyanko-sensei collectable type No:3 
<-----





  


Nyanko-sensei telephone strap!  -->

 <----- Nyanko-sensei tote bag!

   Това ми е любимата покупка! Ще си я нося с много здраве и любов. Напомня ми как искам и онази чанта на Грибо от сайта сайта на Кидби...ъ...Не! Няма пък, ще си я поръчам един ден @.@
   Отдолу направих и уголемена снимка на малкото талисманче. Много се моля да не го загубя, изглежда адски лефтерно :/ Но на света няма перфектни неща. Това, което пише на чантата е точно 夏目友人帳 (Natume Yuujinchou), то няма какво друго да пише.
Впрочем вманиачването ми по Нацуме е доста странно. Но не си мислете, че съм забравила Fate, нищо подобно. Просто, за мое огромно учудване, в Animate нямаше почти никакви неща или поне не бяха хубави. Това адски много разочарова, не смятам Fate/Zero за непопулярно аниме, макар че Niko Niko Douga го класира едва в края на своите топ 10, ако не се лъжа ;/ Очаквах повече неща от Fate, очаквах да има бум на такива неща!!!А може още да не е настъпил, кой знае. Но аз чакам с нетърпение момента, в който влизам в bookoff и купувам новелите! Един истински фен трябваше досега да ги е купил, какво съм аз!
   Отивам да си поправя грешката ;) Както и да си купя следващия том на Нацуме, не може просто само с първи да минем, ще ме разберете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар