Totoro? Is that really you?

 ТОТОРО ЕЕЕЕЕЕЕ~!!! 
   Някой се е докопал до магазина на Ghibli ;) И това е само началото, в събота ще ида да си накупя още неща, защото не може да идеш в Япония и да не си купиш плюшен ТОТОРО @.@ А ако не сте гледали Tonari no Totoro (My neighbour Totoro) време е да го гледате - това не е просто "детско" , това е класика! Гарантирам, че е ужасно хубав филм и ако не ви хареса - не ви познавам -___-''' Почти на шега :D
   За мое огромно учудване, в магазина имаше стока само от Тоторо, Кики и Порко-росо. Доста неприятно бях изненадана, че няма Хоул, защото ако имаше макет на проклетия замък, нямаше и да се чудя дали да го купя или не. А сега ме гложде - dust bunny или малко бяло "тоторо" ;) Ще видим с колко пари разполагам, но след Нянко-сенсей, това ми е следващото вманиачение. Мечтаех си за Тоторо в естествен размер - няма да ме е огрее, защото сигурно е над 20.000 йени, но и малката ми радост ми стига :)
И нека си припомним песничката от Тоторо. За огромно съжаление, тази е на английски, не е оригинала, но Ghibli са се постарали да блокират звука на всички клипове, в които е използван оригинала -___- Проклети авторски права. Нищо... To-toro-totoroo To-to-ro-to-toorrooo :D
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар