Reading and writing challenge?

"... той просто, дълбоко у себе си, е перверзник със здрав самоконтрол..."

mood: o(^^o) 
writing - Нестред и Фурке - глава 12 

   Не съм доволна от "книжния" си напредък. Ясно е, че от както съм дошла в Япония не съм прочела и една книга, което автоматично ме кара да се самосъжалявам, обвинявам в простота и всякакви такива работи. Но от друга страна.... Просто не мога да чета без нощна лампа и това ме побърква. Хората ми се чудят често, как е възможно да съществува подобен човек като мене, но факт - аз не мога да чета книги без нощна лампа и ги чета само нощем, когато е достатъчно тихо от хора и коли. Ето защо напредвам бавно и без разбиране. 
    Друг проблем е, че никога не тегля книги, винаги ги купувам. Макар че ми мина през главата да си купя sony reader, най-вече заради транслиращата функция на японски, но има нещо толкова хубаво в това да докоснеш една неотваряна книга... 
   И затова, моя милост реши тази година да прочете минимум 20 книги. Минлата година си поставих за цел 10 и прочетох малко повече от тях. Тази година, дай Боже, +20. Ще започнем, разбира се, с университетските литературни простотии, няма измъкване от Параграф 22... Но ще продължим с малките ми закуски като завършването на Пътеводителя и изричното прочитане на Сагата за Вор, по която така ми течат лигите. И всичко това ще изпълня, докато уча за хилядите си изпити! Ще го направя, стойте и ме гледайте! 
   А за сега ще си останем само с мангата... Манга.... почва да ми писва от манга и аниме. >>"" Искам като едно време - да хвана нещо и да се вманиача по него, да не искам да го оставям, докато не стигна последната му страница. 
   Защо не те намирам, защо те търся, ала все не те откривам... 
   И затова ще пиша. Поставям си за цел на 2012 да завърша този разказ за Нестред и Фурке! Имаме цели 11 глави налични, почти нов рекорд. Само "Пейзажите" водят с огромната си първа глава от 40 страници. И така, този път редовно, всеки петък ще пускам по малко от разказа..и аз не знам защо. Принципно не давам хората да ми четат нещата, най-вече от срам, че има грешки в тях или че не са оригинални. Защото искам да са оригинални, но повече искам да радвам хората, които ги четат, ако ще и написаното да пълна глупост. 
   И ето, цитатът най-отгоре на страницата е "великата" ми реплика що се отнася до главния ни герой Нестред. Важно е да се отнасям точно "така" с героя си. Исках да споделя изцепката ;) 
    Пожелайте ми късмет. Изпълнение на целите за 2012 - в прогрес...

Няма коментари:

Публикуване на коментар