Подаръци за Нова Година? ∑(O_O;)

Светът, като по чудо, не свърши, нали? (ノ゚0゚)ノ~  Даже точно обратното, в Япония беше толкова спокойно на Нова Година, че чак ми идеше да удуша някого. Нямаше нищо - нито заря, нито тържества - НИЩИЧКО! 。・゚゚・(>д<;)・゚゚・。 Стана 11:30 и аз се оправих - по собственото ми мнение - новата година се посреща с нови дрехи ^.^ И аз се нагласих и излязох пред портите на общежитието да видя поне малко заря. Очаквах навън да се е събрала тълпа, да видя празничен град, да посрещна Новата Година поне с хазяйката.
   Очакванията ми леко не се сбъднаха. Излязох и навън беше пусто. Съседните кафенета приключваха работния ден и обслужваха последните закъснели клиенти. Далече се чуваше гонг от съседната джинджа. Гонгът отброяваше всяка минута до новата година. На 10тия удар настъпи 00:00. Зарята така и не дойде. Хората така и не дойдоха. Викове не се чуваха. Беше толкова тихо, че в един момент реших, че настъпва ЗОМБИ АПОКАЛИПСИС  ヽ(゚Д゚)ノ  И след 5 минути пълно очакване все пак да чуя от някъде хора да празнуват....се отказах XD Японците са безнадеждни.
   Но посрещнах Новата Година с чай в ръка - с дрехи за над 200 лева и надеждата, че поне тази година ще тегля майната на света ^.^~ С най-добри пожелания, разбира се...
    Но държа да се похваля, все пак не е била тъжна Нова Година. Да, съжалявам, "съжаленията" си ги оставете за вас си :P Аз стоях будна до 5 да чета разказ написан само за мен. А нима много хора могат да се похвалят, че получават за подарък разказ написан само за тях (。・ω・。)ノ

   А сутринта на 31-ви ме събудиха и с друга новина - пристигна едно малко колетче - мъничко, но съдържателно *me gusta* . Е, сега кажете ми, нямам ли НАЙ–ЯКИТЕ ПРИЯТЕЛИ В СВЕТА ヽ(^。^)丿. Независимо, че съм на другия край на света, те са ми поръчали и пратили подарък! Разбира се, аз обичам Angry Birds (останаха ми само 5-6 нива, които не са на максимум звезди ;) ). И това нещо веднага беше закачено на чантата! Нека целият свят види, те си нямат такива ключодъжатели :D

 А ето и много щастливата ми "новогодишна" физиономия, докато държа томът на Natsume Yuujinchou, който сама си подарих ^.^ Възнаградих се за факта, че не бях почивала един месец (горе-долу) от работа. А знаете ли, че когато си на работа в заведени е Япония, нямате право да седите :) Представете си 6-7 часа смяна без да седнеш, без почивки, без да се мотаеш, защото се счита за обида към клиента, ако те види да стоиш и нищо да не правиш. Е, възнаградих си се добре - Нацууумммеее~ ♡o。.(✿ฺ。 ✿ฺ) Ако не те хванем да те превеждаме на български, няма да сме ние!!!!
   И това мога да кажа за Нова Година! Все още чакам и другите си подаръци, мама не ме е забравила! Мама никога не забравя! ^_^~ И най-големият подарък ще е кутия с кафе...ако не я спрат на границата (ужас >>""").
   Поздрави от тиха Япония. Все още вярвам, че снощи с нетренираният си поглед не съм видяла празнуващите си нинджи и нинджа зарята XD.
   Уф, мъ' че съм и аз.

Няма коментари:

Публикуване на коментар