10 неща за анимето, за които ми трябваха 10 години.

И така...С навършването на 22-рия рожден ден отбелязваме и паметна кръгла дата в историята - 10 години гледане на аниме. Толкова отдавна ли е било!? Амии~ Ако трябва да бъдем точни, на 12 вече знаех, че гледам аниме...по-точно манга, тогава не правех голяма разлика...По-точно никаква разлика. XD. Сега, 10 години по-късно, мога да кажа, че съм набрала опит и познание, от което реално погледнато няма НИКАКВА полза, освен личното ми задоволство, че знам поименно няколко стотин анимета и съм похабила почти половин година (24/7) от живота си да ги гледам/чета. Ето до какви животоспасяващи изводи стигнах:

1# Анимето не е всичко на света! 
    Там има и манга и тя е поне 80% по-добра от анимето.

2# Анимето не вреди на живота ти!
   Не повече от цигари, алкохол и/или facebook и каквото и да е там. От него най-много да сложиш очила и да загубиш представа за реалност, нищо страшно.

3# От гледане на аниме можеш да научиш по нещо и на японски!
    И нека всичко бъде ~desU!

4# Не всички фенове са "яки" хора!
   Особено ако са с 10 години по-малки от теб и с около 200 анимета повече от теб.

5# Анимето не те прави по-умен/красив/оригинален/велик или обратното!
   Анимето е хоби като всяко друго. То не те прави по-велик от останалите. Нито те прави по-малоумен от тях. Ти си си малоумен така или иначе.

6# Всяко аниме, което има в описанието си "bishounen" трябва да бъде обозначено с "Опасно за живота"!
   Защото ако си го цените, никога не гледайте такива неща. Нанасят непоправими психически, а понякога и самоналожени физически, травми!

7# Резюметата и постерите винаги лъжат! 
   Вярвайте само на шестото си чувство. Но понякога и то не може да ви спаси.

8# Едно аниме винаги е или надценено или подценено!
   Няма средно положение, няма едно мнение.  

9# Няма нищо лошо да си 20+ и да обичаш шоджо и шоунен!
   На кой му пука какво гледаш, нали на теб си ти е кеф! Ако искам пък ще гледам Тоторо!

10# Анимето е решението на всеки проблем!
   То носи неимоверни количества познание за живота, любовта и всичко останало и развива въображението до невероятна степен. За всеки проблем си има аниме, в което той е решен.


Разбира се това не е всичко, което съм научила за анимето. Освен, че трябва винаги да подбираш какво гледаш! Това са просто малко от нещата, които можем да кажем... Едно време майка ми викаше, че когато стана пълнолетна ще спра да гледам. Аз си мисля, че и на 80 пак няма да ми омръзне. Това е проклета дрога, мания! Отивам да гледам @.@

Няма коментари:

Публикуване на коментар