Мънички мисли за кланета

   Незнайно как, една от невзрачните ни публикации - толкова злободневна, гневна, обидна и каквото там си изберете, се е наредила като най-четена. Аз съм удивена какво харесват хората! о.О  Още повече, че специално се старая да не пиша подобни неща!
   Абе, все едно :) Нека се забавляваме! И без това аз цял ден слушам една и съща песен и се опитвам да стъпя на правилната тръпка за описване на масово клане. Е колко да е масово? Само около стотина хиляди по скромна преценка. Ама пък кърваво ще го направим - с откъснати глави, въргалящи се черва, хвърчащи крайници, всичко както си му е реда. ^.^~ Но така и не седнах да го напиша де, ситно пристъпвах от един крак на друг, търкалях се по дивана, търкалях се по пода, по спалнята, по кучето, но така и не седнах да го напиша. А и има други неща на дневен ред....
   Тоновете шоджо, което чета ли? Ще ме убие бавно и мъчително, но съм твърде надъхана да питам някоя японка, дали е вярно, че така се държат момчетата им о.О Quite impossible, in my opinion. По-вероятно е да ми опише нещо от сорта на Futrai Ecchi.... Не питайте защо съм го чела. По-точно не казвайте на никой, че съм го чела... Това-е-тайна! Пак ще ме вземат за извратена, но аз се залях да се хиля на проклетата манга Т.Т''''
   Трябвало е да се родя момче. Освен ако нямам раздвоение на личността с два различни пола. А! Това би обяснило много неща...
   Да, ами, да оставим нещата така. Моята скромна милост отива да подложи едно печено пиле на изтезания, с чисто научна цел, разбира се и ви поздравява с днешната песен за "кланета". Впрочем аз предпочитам този кавър на VanCanto пред оригинала ;) Gomen ne! Хехе, не смятате ли, че е прекрасна песен, точно като за правилното настроение ^.^~

Няма коментари:

Публикуване на коментар