И един мотор си лети и лети...

   Свежо августовско утро! Дааааа ббееее~ Отвън птичките немощно се опитват да надвикат движението, моторите ЛЕТЯТ, а аз отварям очи и виждам прекрасна обедна зора и стелещият се моторен дим около терасата ни. Казах ли вече, че моторите си бръмкат на улицата отвън? Не мога да разбера защо всички ме гледат странно, когато има кажа, че мразя мотори. Още по-странно ме гледат когато изразя по-личното си мнение по въпроса и пожелая на мотористите "да се пречукат по-скоро и по възможност да летят 10-20 метра, преди моторът им да се разбие върху тях или в някоя скала в съседство." Наслушах се на глупости (най-вече защото имам много лошият навик реално да изслушвам хората - голям недостатък, особено в случаите, когато реално ми пука, колкото ми пука за бройката на картофите в шкафа на съседката от петия етаж на съседния блок). Обясняваха ми как нямало по-"яко" чувство от това да си на мотор - вятърът веел косите ти, усещал си скоростта, адреналинът, нямало такова усещане. Е, ми вземи играй NFS или, за по-лесно, иди се пречукай някъде с мотора, ама по-далече от мен, не искам да се цапам с кръв.
   Познавам тук там хора, които карат мотори. Всички до един пострадаха при катастрофи. После ми разправяйте за адреналин! Ха да ви видим адреналина, като единият вече е обезобразен >>"" 
Кажете ми, за Бога, какво му намирате на един мотор? И не, не ми дреме на онази работа, която я нямам за "якото чувство". 
   Идете се спускайте с колело по склон - на ви вятър в косите и още повече прах в очите. Да, ужасно приятно е. Искате скорост - ми идете на самолетна писта и си пробвайте колата, там поне няма къде да се натресете. За голямо съжаление. НО! ВЪОБЩЕ НЕ МИ ВРЪНКАЙТЕ ПО ЦЯЛА НОЩ ПОД ТЕРАСАТА! ДА! Точно вие гадни тъпи врачански недорасляци! Т.Т'''' Дали съм бясна? Да направим кратка справка - кога под терасата ми има мотористи? Това ще е най-кратката справка, защото те НЕПРЕСТАННО са там. Денем - Ок! Все едно! НО НОЩЕМ!!!!!! НООЩЩЩЩЕЕЕМММММ! Ох, моля ви, пречукайте се, сериозно, взаимно ще си спестим ядовете! Аз ще си спестя шума при всяко седене у дома, вие ще си спестите ядовете за цял животи ще идете на едно по-добро място. Сигурна съм! И аз ще си спя най-спокойно, защото в 3 през нощта не е нормално някой да се прави на "много готин" и да вдига 120 на прекрасното врачанско "шосе". Аз не искам да оправят дупките, за да може някой да се забие в някоя канавка. Те и без това са ги разкопали сега, за да газифицират. Колко яко!
   Пък и не са само мотористи-пишлемета. И ония със спортните коли са същите - газ до дупка, какво като ще проглушим всичко в 10 сутринта. Аз искам да кажа нещо на всички горепосочени и на всички, които искат да са такива:
   Скъпи сънародници, съграждани, добри ми приятели, ако сте от онези яки типове, знойни мъжаги, интЕлегенцията на народа; ако сте неотразими и искате да изразите това чрез непосредствено демонстриране на своите качества и тези на скъпото си превозно средство; ако търсите внимание и слава; ако искате да изживеете живота си като на филм.... Аз ви препоръчвам по една клизма дневно, извършвана от бесен орангутан в присъствието на луд доктор и сестра-върла феминистка и ако и тогава нещата не се оправят... То тогава мога само да ви пожелая да се претрепете някъде по-далеч от нормалните хора. Никой не е длъжен да стои буден по цяла нощ (като мен), само защото искате оная ви работа да се чувства добре и да се намирате за важени, като летите по улицата. Ако сте недоволни от тази статия, моля, заповядайте да си поговорим на четири очи. Гарантирам, че след разговора само моите ще са си на мястото си, а на вас може да ви липсват и други части. 

Celty says: "Off with their heads!!!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар